07 decembris, 2008

06.12.08.

kas par dienu! bij jāceļās pat agrāk nekā uz skolu, kad jāiet, jo 9:40 jau bija jābūt londonā...
10 stundas mēs staigājām pa londonu, apskatījām arhitektūru un analizējām šo to...ne pārāk sarežģītu :D
viss jau būtu skaisti, ja vien ārā nebūtu tik sasodīti auksti! ar dūraiņiem un kalna jaku salu nost!!
savā ziņā stulbi, jo kad auksti, tad koncentrētes vairs nav tik viegli un tāpēc sanāk paliast garām šādu tādu informāciju...
šodienas atklāsme, ka ēdiens tik tiešām silda no iekšienes ;)

nē, bija forši :) londona daudz vairāk iepatikās par iepriekšējo reizi...jāzin uz kurām vietām jāiet!!!

*līga man kko stāsta par mega krīzi LV (grib aizņmties 5 milardus no kkurienes un mums pēc iespējas ātrāk vajagot izņemt naudu no bankas....

kas tur pie jums notiekās?

7 komentāri:

agn teica...

atkal jau tiek palaistas baumas un tieši šo baumu dēļ jau arī rodas tā krīze, ka visi no zila gaisa izdomā, ka nauda ir jāņem ārā.
nu nav nauda jāņem ārā.

jā, mums ir krīze un valsts grib aizņemties lielu naudas žūksni, bet tas jau tādēļ, lai tikai paglābtu mūsu ekonomiku, kura ir smagā situācijā.

mans viedoklis ir tāds, ka nauda nav jāņem ārā, jo tādā veidā mēs tikai palielianm to haosu, kas mums te notiek.

tieši baumu dēļ jau Parex arī nobankotēja, jo visi sāka ņemt ārā naudu. ir likums, kurš paredz, ka ja banka iet uz burbuli, tad tā izmaksā naudu, kuru esi ieguldījis. tur ir noteikta summa, pie kuras izmaksā. nu lūk, un Parex gadījumā naudu sāka masveidā izņemt tie, kuriem būtu bijusi šī garantētā kompensācija. tie ir šie lielās naudas glabātāji, kuru nauda veido bankas naudu.

tā kā, atliek kādam palaist baumas un visi sāk ņemt āra naudu, tad brīnās, ka bankai tā visa nauda ir pazudusi.

šitā bija tīri visa mana saprašana par to, kas notiek. neapgalviju, ka tas ir pareizākais, jo tikpat labi es galīgi neesmu izpratusi un maldos savos uzskatos un informācijā.

m.n.k.p. teica...

pietiekami gudri tekts ...mani pārliecnāji :D :D

tagad tk jāgaida vecāki...

kukuu! nevaru jūs atrast...jums jāieiet skaipā parunāties ar savu meitu!!! :p

agn teica...

Tieši tā, klausi Bernātīti :D

m.n.k.p. teica...

bērnu māti :)

stormijs teica...

beernu desu :D:D
man gribeejaas ierakstiit. ljoti.
nereaali kjikjinu.

m.n.k.p. teica...

kā es jūs ienīstu!

kāpēc tieši šodien visi superīgie komentāri...kā gribās jūs visas saspiest un nelaist vaļā!!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....un man vēl visa diena kas skolā :(
un vēl visa nedēļa... :(

agn teica...

Stormijs tu tāds, šitā mani sauc tikai Puriņš :p
Ķiķinātāja :P
Bēeee...