12 decembris, 2008

ziemassvētku vakariņas

jau piektdiena...nu lab...ceturtdiena, bet tūlīt, tūlīt jau būs :)
īsti nezinu kā es to dienu pārdzīvošu, jo iepriekšējā naktī gulēju 4 h un šajā man jāpabeidz vēl kādi 4 vai 5 plakāti priekš rītdienas prezentcijas...

tad redzēs kā būs..neko darīt..

ielidos mammis, tētis un maijis :D būs jāsakārto māja...nedrīkst redzēt kādā miskastē mēs dzīvojam :D
un 7dien jau uz mājām... dīvaina tik sajūta tagad...nejūtu satraukumu tik daudz vairs...laikam pa nedēļu esmu pārstesojusies par braukšanu atpakaļ un tāpēc vairs nav ko izstresot :D

šovakar ar komandu bija ziemassvētku vakariņas...tik daudz nebju ēdusi kopš atbraucu uz šejieni 3 mēnešus atpakaļ (vēl aizvien nespēju noticēt, ka tikai 3 mēneši)...mans vēdērs vnk pārsprāgs :D labi, ka man vēl daudz darba, tāpēc nav jāiet gulēt, citādi tik un tā nevarētu gulēt, jo vēders visu laiku strādātu...
varētu teikt, ka bijām "all you can at" vietā...pirmo reizi 'du jorkšīras pudiņu (un tas nav saldais, bet gan pamata ēdiens)...bij ok...lv ēdiens 100 reizes gardāks...nezinu kāpēc tā šķiet... kaut arī saldie gan te labāki :D :D šokolādes kūka ar saldējumu un ''sokolādes mērci...ak, dievs!!! daudz labāka nekā čili picā :D

man nepatīk šeit pasūtīt ēdienu...jūtos kā pilnīgākā daune :D nosaukumi viņiem ēdieniem citādi un paši ēdieni ar citādi...regulārie lv nav :( nekad īsti 100 % nesmu pārliecināta, ko esmu paņēmusi :D lab, ka reti sanāk iziet kkur ārpus mājas...

likās, ka nav iespējams satikt vēl kādu meitenei, kas ēd vairāk par unu, bet manā komandā man liekas, ka ir tāda meitene :D viņa paņēma divus otrā ēdiena šķīvjus un vēl saldo :D

nedaudz apsmej mani par manu akcentu..kā arī par visām lietām, kuras es neznu un neesmu darījusi (piemēram, ēdusi jorkšīras pudiņu) un tas sāk nedaudz apnikt, bet zinu, ka nav ļauni...bet tik u tā nedaudz sāk kaitināt, jo kā es varu zināt visas tās lietas, ja šeit esmu bjusi tkai 3 mēnešus ?!?

pēc tam kad paēdām, tad mīlīgi pasēdējām vēl pabrestorānā pie kamīna :) mīlīgi bija...un visur izdekorēts ar ziemassvētku rotājumiem, tāpēc pirmo reizi sajutos tā nedaudz svētku noskaņās, bet tka nedaudz...
visas sagurušas un nedaudz pat miegainas papļāpājām...nu, viņas runāja...man labāk patīk klausīties :D bet bij ļoti feini :)

jāsaņem pēdējie spēki ;)

gaidiet mani...drīz būšu klāt un jūs gribēšu satikt, samīļot, sabučot un iet uz vecrīgu :D tieši pēdējās dienās varāk un vairāk pietrūkstās...

7 komentāri:

agn teica...

Chau,Laum :) Es gaidu ciemos :D

ance teica...

laum, aiziesim kkur ieēst pa saldajam ;) :D

gaaaaiduuuuuu! :)) :))

agn teica...

Iedomājieties, viņa tak rīt jau mājās! :)

m.n.k.p. teica...

es to nevaru iedomāties :D

nopietni! :)

stormijs teica...

tu jau esi maajaas. tagad! tagad! es nupat saaku raudaat, jo iedomaajos cik forshi :) ai, laum, mani ari visu laiku apsmej, bet neljauni. man juusu pietruukst. buchas!

Lauma Bunde teica...

hey kura bija ta meitene?
es vinju redzeju?
ak tu laimiga jau majas :* man tik 2 dienas

m.n.k.p. teica...

raudāt nevajag...kaut arī dažreiz tomēr paliek labāk :)

vētruk, vēl tikai nedaudz :*


un tā nav viena meitene, bet gandrīz visas :D