04 decembris, 2008

kkas pa vidam...

vakar bija spēle pret Sussex universitāti (principiāla spēle)...vinnējām :D
kaut arī sajūtas bija ļoti tuvu pagājušās nedēļas sajūtām pēc zaudējuma...varēju daudz labāk nospēlēt...tik cik pagājušā spēlē krita, tik šajā vispār gandrīz nekrita :(
kā komanda gan man patika kā mēs sadarbojāmies...aizsardzība kļūst arvien labāka ;)
visas meitenes visu laiku uzsver, ka uz laukuma jārunā..vienalga ko bet visu laiku jāvārās :D nu, nezinu...es to uztveru par diez gan sarežģītu uzdevumu...aizsardzībā vairāk koncentrējos kur ir mans spēlētājs, nevis apstrādāt informāciju smadzenēs un iztulkot vēl angliski... tad redzēs kā būs..treniņā ņemsim vingrinājumus, kur vajadzēs bļaustīties :D kāpēc mēs latvijā nebļaustamies, ja tas ir tik labi?

vakars vakar bija labs :D bijām sexy gangstas :D bet ne mūsdienu gangstas, bet gan veclaicīgie, kas man vairāk atgādina mafiju...melns krekls, balsta šlipse, balti bikšturi, melna cepure utt...cigārs vai pistole ļoti labi iederās :D

skolā man daudz darāmā...šodien laikam mājās taisīšu modeļus un tad 5os atkal uz treniņu...šodien 4diena, tāpēc būs lēnīgais treniņš pēc social 3dienas...ja neesi gājis kopā ar viņām ārā, tad tas tracina un pat liekas smieklīgi kāda visām ir reakcija :D

bet lauma ir ļoti nogurusi, tāpēc laikam pagulēšu kādu stundiņu...cerams, ka pārāk daudz nenogulēšu...

starpcitu...jautājums tētītim...man dators saka, ka viņam kkāds spiega vīruss vai bojāti faili vai kkas tāds un kad es saku, lai viņš no viņiem tiek vaļā, tad viņš grib no mansi kodus un licenses vīrusa programmai...ko man darīt? aiziet pie skolas datoru skolotāja, palūgt lai viņš kko paskatās?

ar labu nakti...tikai uz stundiņu...

1 komentārs:

Anonīms teica...

Labāk aiznes parādi skolotājam, bet ja vari paciesties līdz Rīgai, tad labāk te mājās mēģināsim to niķi viņam izdzīt.