07 decembris, 2008

nu, davai takš!!!!

negribu šo nedēļu! gribu mājās! ļoti, ļoti, ļoti gribu...lasu emuārus, skatos bildes un man skumji paliek, jo šeit esmu viena un nav neviena no savējiem ar kuru būt šeit kopā...

stulbā daune!!! dusmas pašai uz sevi nāk... vnm jāsarežģī situācija.

apnicis gaidīt un arī apnicis, teikt, ka ilgojos, apnicis, ka šeit nav sniegs, bet vnk auksts, apnicis, ka nav tās svētku sajūtas, kurai vajadzētu jau parādīties, apnicis, ka nevar būt vienkāršāk, apnicis, ka man nav datora, jo ja viņu ieslēdzu, tad vīruss tikai vēl kko apēd un apnicis, ka cilvēki domā :p
jā...manas smadzenes man trucē! es pat normāli pagulēt nevaru, jo visu laiku domāju un vēl pie tam par stulbībām!!! kāds nevēlās man viņas transplantēt...es ziedoju! man viņas nevajag!

*es atvainojos par darvas pili medus burkā :p

7 komentāri:

agn teica...

gaidi zvanu.

agn teica...

tik žēl gan, ka LV nr tev izslēgts :P

Lauma Bunde teica...

jaa man ir loti lidzigi, mana r tik tie'sam gribas majas un sis pedejas dienas vnk iznicina, nemot vera ka ir ezameni es nespeju apsesties un pamaciities vnk nespeju un negribu domas tikai un vienigi majas :* turies...
u ja kas par ziemassvetku sajutam, aj ara ir +15 gradi

stormijs teica...

haahaaaaaaa.
ak mees stulbie idiotiskie apmainjas studenti, aizbraucam prom no maajaam un tad pukstam. pilniigi pashaam peec tam besii ara puksteet. man laiks iet gulet.
es tev esmu taikusi, ka priecajos, ka tu speelee basketbolu tur? nee? es priecaajos, ka tu speelee basketbolu.

ance teica...

ne tikai smadzenes, arī tulpes tev tikai trauēs.

buča :*

gaidu...

m.n.k.p. teica...

nepalīdz! nepavisa nepalīdz!!!

es pilnīni piekrītu vētras tekstam, ka mēs to pašas gribējām un tagad pukstam, bet es tač nezināju, ka man pietrūks visi debīlie cilvēciņi :** :D
vismaz, ka tik ļoti pietrūks...

ance!!!! tavs koments visvairāk nepalīdz :(
tulpes...un traucē :D

ance teica...

nē nu super.. kā vienmēr! es vsp nekam nedaru :( :DD*