29 septembris, 2008

13. piektdiena

laikam, ka shis datums ir man nelaimiigais :D 29. pirmdiena tiek ierakstiits blocinjaa kaa "Uzmanies! notiks daudz nelaimes"
sapratu, ka vakar internetkafejniicaa atstaaju savu mobiilo un shodien gaaju vinju mekleet, bet laikam briti tomeer nav tik izpaliidziigi un laipni, jo kaads bija vinju savaacis :p
saskaitiiju cik naudas izteereeju pa pagaajusho nedeelju un cipars saskreeja taads, ka zhoklis atkaaraas (biju izteereejusi gandriiz meenesha naudu!)!!!!! taa nedriikst turpinaat, bet nauda netika vnk izmesta veejaa, jo tika pirktas nepiecieshamas dziivoshanas lietas (es jau zinu, ka juus domaajat, ka es vinju notuseeju, bet taa nav!!!!)
shodien bija pirmaa kursa tikshanaas ar Steven (ljoti jauks onka un parunaajaas ar mani par LV...vinjsh tur bijis 1993, kad viss veel bijis ar sarkanaam zvaigzneem visur)...vinjsh paraadiija arhitekta komplektu, kas vajadziigs straadaashanai un summa bija 145 maarcinjas (atkal zhoklis atkaaraas)
izraudaajos vecaakiem uz virtuaalaa pleca....ljoti paliidzeeja - paldies ;)
visu dienu kluupu un kriitu un juutos ljoti tizla un dusmiiga gan uz sevi, gan liigu (vinja briizhiem pat ir ljoti neaudzinaata un rupja, kad sakars ar cilveeku komunikaaciju - ko lai saka? vieniigais beerns gjimenee....kaut arii berta taada nav...nezinu)
bucha bertai :* :D
pasliideeju uz banaanu mizas! nesmejies!!!!!!!!! taa notiek ne tikai filmaas, bet arii dziivee :p ja nebuutu treneetas potiites, tad buutu izmezhgjiita...., bet veelaak it kaa nedaudz paklupu uz kaapneem kaapjot lejaa, jo nepamaniiju peedeejo pakaapienu un shoreiz jau pamezhgjiiju speeciigaa - saap :(
nevaru veel salikt visas ieprieksheejaas rakstiitas zinjas, jo no skolas wirless interneta ar manu datora nevaru ieiet blogaa...taatad jums atkal jaauzgaida, lai dzirdeetu kaadas bija pirmaas dienas :)
taatad man ir shodien melnaa pirmdiena :)
pozitiivais :) iedomaajies, ir arii pozitiivais :D
telefonaa bija anglijas karte, taatad mani var sazvaniit pa LV numuru, jo karti ieliku vienaa no liigas tel. (vinja panjeemusi liidzi savu veco) un man nav vairs jaamaksaa par internetu, jo varu izmantot skolas datorus un interentu ;)
bet skaipaa gan nedriikst iet caur skolas datoru (noteikumi)....
bucha tev, tev, tev un tev :) (iisaak - visiem) :)
starpcitu, jums kaitina, ka rakstu sh, nj, kj, garos ar diviem burtiem utt? kaa jums vnk saprast?

5 komentāri:

ance teica...

bet uz banānu mizas!!!! :DD
piedž, bet smejos.. :D

agn teica...

OK, es izlasīju vairākas reizes, bet kādā sakarā es tiku pieminēta? :D Tizluma dēļ vai viena-ģimenē dēļ? :D

m.n.k.p. teica...

par to ka viens berns gimene :) par tevi nekas slikts ;)

*es zinaju, ka smiesies, jo man pasai likas smiekligi :D

agn teica...

He..man te daži pasmējās, kad ieraudzīja, ka par Bertu sauc :D

Anonīms teica...

Paldies par dienasgrāmatu.
Esam ar Tevi un Mīlam.

Stagars