20 septembris, 2008

Ladies night!

Ar ko sākt? :D
7ņos vakarā, kad biju visu dienu nostaigājusi pa rīgas centru, mēģinājusi izklaidēt cilvēkus un biju pārgurusi, izsalkusi un miegaina, kamēr mizoju kartupeļus vakaiņām, izskan zvans..
D:"Kas runā?"
Es:"Lauma" ....un pārtrūkst sakari
Zvana vēlreiz. Atkal paceļu es...
D:"Lauma?"
Es:"Jā!" ....atkal pārtrūkst
Pirmā doma, cik debīli muļķoties pilnīgi pieaugušai sievietei (vismaz pēc balss varēja saprast, ka nav nekāda maziņā), bet balsi gan neatpazinu...
Zvana vēlreiz un šoreiz vairs negribēju iet celt. Mamma aizgāja un pazuda blakus istabā un kādu ilgāku brītiņu.
Atnākot atpakaļ sāku iztaujāt kas zvanīja, ka nevar būt, ka neparezi numurs, jo pārāk ilgi runāja....mana mamma laikam nav pārāk laba aktrise, jo pēc ļoti neilgas pratināšanas atzinās "Nākamreiz, kad zvana telefons, man tev jāaizsien acis."
Biju šokā! neko tādu noteikti nebiju gaidījusi!
Un drīz vien sekoja arī zvans :)
Ne vārda neizdvesa ķīlnieces! nelietes! :D
anci atpazinu pēc roku pirkstiem, daigu pēc smaržas un pie stūres vnk vajadzēja būt bundei :) kāda gudrniece :D
meitenes jau smējās, ka mēs tik ilgi kopā, ka pat pēc pirktiem pazīstam viena otru :D
Bet kā pret ķīlnieci pret mani izturējās vienreizēji....paēdināja, padzirdīja, deva izvēlēties mūziku un pat deva man lasām vielas (vienīgais man acis, protams, bija aizsietas) Cik viņas pret mani labi izturējās tik es slikti pret daigu, kas ar mani sēdēja aizmugurē :D hi hi
bet tad kad mani pārsēdināja otrajā mašīnā, prieki beidzās, jo man rupja tēvaiņa balss pateica, lai es nomierinos un rokas man turēja tik stipri, ka likās, ka zilumi paliks..
kronis visam bija, kad mani atstāja lauka ceļa malā un aizbrauca :o
forši! kas man tagad ar kājām jāiet un jāmeklē, kur iet? man tač nav ne mazākās nojausmas kur esmu!!!!!
paldies, dievam, ka atbrauca atpakaļ :)
pie bundes sagaidīja šampis, vīns, končas un dievīgs meksikāņu ēdiens (mēli norīt) :)
viss nogurums, izsalkums un miegs bija cauri...bija tāda sajūta, ka viss kermenis un gars uzlādējies :D

pēc 10iem vakaru turpinājām vecrīgā sākot ar "Space Dog" un mums jau pievienojās arī berta, elīna un santa - visa banda :D (nu, gandrīz)....tur vēl nebij sācies mūsu "Striķa" koncerts tāpēc devāmies uz "Runci"
ap 12iem atkal atpakaļ uz "Space Dog", kur bija nu riktīgi foršs regeja koncertiņš :))
top dziesmas - "Zaķītis"....... ķepiņa, ķepiņa, austiņa, austiņa, gurniņi, gurniņi, plaukstiņs, plaukstiņa ....... [super!]
"Vakariņš labs" ......... oooooooo vakariņš labs! ......
pēc 2iem, laikam sekoja ceļš uz "Frančiem" , kur smirdēja pēc mīzeļiem, tāpēc turpinājām savu ceļojumu atpakaļ uz "Runci" :D
duraku, laikam nebiju iedomājusies spēlēt tur :D un kur nu vēl tām čukčām zaudēt :p
bet "Runcis" ir viena laba lieta. tur pilns ar visiem vecajiem cilvēkiem, kuri sen nav redzēti :D
un 4os laikam devāmies uz "Oranžs" mazliet padejoties ;)

Viens no superīgākajiem vakariem vecrigā :D PALDIES PALDIES PALDIES JUMS!!!! :)

un tad vēl visam pa virsu, kad ap 6iem bijām atpakaļ pie bundes majās, berta :"Eu, meitenes, uzminiet, kas skypā onlainā?" VĒTRA!
redzēt tās grimases un sejas izteiksmes...prieks kur tu rodies?!? :D "Tu esi mana mīlestība" :D :*


I-DE-Ā-LI, ka es saku :))
B-E-A-UTIFUL :D

4 komentāri:

ance teica...

vnk ideāls bloga ieraksts! prieks lasīt! :)

un.. nu jā.. "..4os laikam (!!) devāmies uz "Oranžs" mazliet padejoties".... :P :DD

mīlu. :*

tiekamies šovakar! hell yeah! :D

m.n.k.p. teica...

tas "laikam" nebij domāts, kā ka es neatcerētos, bet gan par laiku :p

viss ir pilnīgi skaidrs par pagājušo nakti :p

un tevi šovakar redzēšu, ja daiga ar bundi beidzot izkasīsies ārā no baldones!!!!!!!!!!!!!

stormijs teica...

nu ko lai saka-esmu drusku greizsirdiga. Bet hei-ideals noslegums idealam vakaram. Naktij! :) :*

m.n.k.p. teica...

ideāls noslēgums ideālai dienai ;)