21 septembris, 2008

visiem

Jūtu, ka jāatvainojās, tāpēc piedod lasītāj, ka nebij tā kā cerēji..
Lūdzu piedod, ka esmu prasīga un kauslīga, bosīga, kautrīga, aizmāšīga, rupja un neaktīva, kad to visvairāk vajadzētu, neesmu pietiekami saprotoša un nenovērtēju, kas man ir. Piedod, ka esmu negatīviste, ka grūti nākas saprasties, ka neesmu pietiekami līdzjūtīga un nemīlu tik ātri, tik daudz un neizrādu to uz āru. Piedod, ka esmu niķīga un kašķīga, saku ko domāju, bet nepadomāju, ko jutīs otrs. Piedod, ka esmu asa, nikna un atstāju sliktu pirmo iespaidu. Piedod, ka iejušanās nāk grūti un neesmu pietiekami centīga. Piedod, ka neuzdrīkstos un nosodu, ka runāju pārāk daudz, kad nevajag un pārāk maz, kad vajag. Piedod, ka redzu katru tavu kļūdu, bet savas mēģinu notušēt, nepieminēt un aizmirst, nemēģinot mainīties. Piedod, ka sarūgtinu un padodos..

Un, berta, piedod gan man, gan viņām...lūdzu, lūdzu piedod..
tas nebija smuki un tas sāpēja, lika vilties un pārdzīvot, bet ne vienmēr situācija tiek izprasta, saprasta un pieņemta no citu puses..nezinājū iemeslus un tāpēc runāja glupības, kuras tik tiešām nevajadzēja.
*Piedod par gļēvulību, ka atvainojos šādā veidā neskatoties acīs katram atsevišķi, bet gan šeit.