18 septembris, 2008

Spuldzīte! :)

Es izdomāju! :D Jūs man nepietrūksiet! Neviens man nepietrūks! un vēl jo vairāk man nepietrūks mājas, Rīgas un klusums! :p
Es būšu viena, brīva un darīšu ko gribēšu...un atgriezīšos reālajā dzīvē pēc trīs mēnešiem :) Izklausās pēc plāna! :D

Tas būtu pozitīvais domājiens [starpcitu]

Tomēr laikam neliela aizķeršanās manā plānā gan būs...piķis...kur to dabūt līdz februārim?
Blakus izklaidēm laikam būs jāatrod veids kā piepelnīties (sīkumiņš) :)
aaaaaa...un mācīties arī laikam vajadzēs...bet tas vēl leilāks sīkumiņš :D


Bet ja jūs tā nopietni gribat zināt kā man iet pa reālo dzīvi, kamēr vēl neesmu iesēdusies lielajā dzelzs kastē un aizlaidusies prom, tad varu pastāstīt, ka esmu izgājusi šadas tādas medicīniskas lietiņas :) biju pie ginekoloģes (viss kārtībā), uztaisīju asins analīzes, lai uzzinātu par kkādiem hormoniem utt, jo pārāk milzīgas pumpas uz sejas [un to ska ginekoloģe nevis es :p] (analīžu rezultātus vēl nezinu), uztaisīju vēdera sonogrāfiju - visi orgāni tajā apvidū savās vietās ;) (tas laikam labi) un vēl uztaisīju kaklam rengenu, jo tirpa lūpas un plaukstas bija debīlas (bremzīgas un neklausīja) - pastāstīja, ka man kakls pārāk taisns (izrādās viņam jābūt izliektam) un man skrimslīšiem aug tādi kā radziņi (īsti nesapratu vai tas ir vai nav tas pats, kas vecajiem cilvēkiem, bet laikam, ka nav...). Ārsts nonāca pie slēdziena, ka es vnk pārāk maz nodarbojos ar aktivitātēm un tā jau ir! es 5 vai 6 mēnešus neesmu nomāli neko trenējusies vai regulāri nodarbojusies ar sportu vai vismaz kkādiem vingrojumiem...es ienīstu, kad manam tēvam ir taisnība! :D Principā ārste teica, jo veselīgāk es dzīvošot, jo vairāk man uzlabosies kakla stāvoklis...
un starpcitu, mēs visus šos gadus nepareizi taisam presītes :p un izrādās, ka no guļus stāvokļa kājas celt augšā vispār nedrīkst, jo tas laužot mugurkaulu :p Še tev Igo! :D aaa..un biju pie higēnistes [Elīnas mammas] - jutos tā it kā mana mute būtu tikusi izvarota :D paši seciniet vai labi vai slikti ;)

vispār jau laikam esmu diez gan vesela, bet vairāk ar sportu jānodarbojas :) asins analīzes rezultāti būtu tā kā jāuzzina... nu jā :)

tā lūk! bet mans jaunais plāns ir diez gan labs...man vismaz tā šķiet :D

4 komentāri:

agn teica...

Tāpēc es labāk pie ārstiem neeju :D Es tāpat zinu, ka ir sūdīgi un man tam nevajag pierādījumus :D

m.n.k.p. teica...

ņemot vērā to, ka es pēdējā mēneša laikā sevi pataisīju slimāku par slimu, man vajadzēja aiziet pie ārstiem, lai saprastu, ka tās ir pēdējās muļķības [es pati sev skaloju smadzenes] :D

un smieklīgākais ir tas, ka es to darīju tāpēc, lai man kko atklātu man nebūtu jābrauc prom....NOŽELOJAMI!!!! un smieklīgi :)

agn teica...

Tā ir tāda sava psiholoģija. Tu meklē iemeslus, kādēļ palikt un nebraukt prom. Un veselība ir ļoti spēcīgs iemesls, lai neaizbrauktu, pietam, ja atrod kaut ko nopietnāku par saaukstēšanos.

Lai gan laikam arī, ja esi saaukstējies, tad neiesaka lidot. Tur kaut kas ar spiedienu un iesnām bija saistīts.

Pieļauju, ka arī Anglijā vēl pirmajā menesī tev būs kkādas sliktās pašsajūtas, bet pēctam tu pieradīsi :)

Būtiski šeit sava personīgā attieksme un uzskati pret vidi, kurā dzīvosi, kura ir jauna un pavisam sveša.

Viss ir atkarīgs no tevis ;)

stormijs teica...

un plaukstas bija debīlas (bremzīgas un neklausīja)

laumaaaaa :))