30 septembris, 2008

3. ieraksts

Tātad 25 Sept. Un ir 1 naktī...vēl aizvien kopmītnēs un vēl aizvien bez interneta
Tāpēc vnk pierakstu tagad, bet blogošu vēlāk...jums būs daudz ko lasīt :D vēl kādu laiku nebūs interneta, jo vēl jāpieslēdz mājā, kurā dzīvoju....

Ak, jā! Pats svarīgākais, priecīgākais un labākais jaunums – es beidzot zinu, kurā mājā dzīvošu šodien 5 dienā iemaksāsim naudu, parakstīsim līgumu un pārvedīsim mantas......BEIDZOT! esmu tik neizsakāmi laimīga, ka beidzot neesmu uz ielas  es ceru, ka viss ies kā smērēts...

Starpcitu , jo ilgāk es šeit esmu, jo vairāk man šeit patīk un jo vairāk arī cilvēki patīk :D ilze un ance, un laura laikam sapratīs ;) vēl tikai esam internacionāloie, bet domāju, ka ar vietējiem arī nebūs nekādu problēmu ;)
Sajūta, ka cilvēki it kā neatšķirtos, varbūt tikai no ārienes, bet iekšēji viss tas pats, bet džeki šeit daudz galantāki, izpalīdzīgāki un draudzīgāki :p [daudz, daudz, daudz, daudz, vairāk]....latvijas džeki saņemās, jūs esat ..... :p [ceru, ka sapratyāt] :D

Māju dabūjām uz tieši tik ilgu laiku kā vajag [24.jūn.] ...ja kāds plāno ceļojumu uz angliju pēc universitātes studijām, tad dodiet ziņu, jo pie manis līdz 24. jūn. Jebkurš laipni gaidīts :D

Ar vārdiem vēl aizvien ir ļoti grūti atcerēties, bet izrunāt :D no Bulgārijas [Mari] uzminiet, vai meitene vai zēns :D ja jau jautāju, laikam jābūt zēnam :D un izrunā kā [Marai]...sviests :D

Dzīvošu kopā ar vācieti un slovākieti...abas cacīgas, bet tāda arī līga ir – tāpēc jūtos nedaudz citādi (kā jau vnm) un vēl pie tam visas trīs ir ap 1.65m....kas tas par sviestu???
Bet šķiet, ka ļoti jaukas meitenes, studēs „international management”, tātad mājā būs 2as arhitektes un 2as ekonomistes :D
Ak, jā! Vāciete ir pēc ādas krāsas Šrilankiete, sauc Jananui un izrunā Jeneni un slovākiete ir Nikola....ļoti skaisti....man šķiet, ka viss ritēs baigi labi....vismaz es ceru :D

Kad vēl jūs esat mani dzirdējuši tik pozitīvu un laimīgu....NEVER!

Viss baigi labi...every night party night ;) kaut arī šovakar mūsu grupa un vēl daži neaizgāja uz klubu, bet gan palika un sapazinās nedaudz vairāk..., bet rītvakar programma būšot Braitonas labākais klubs, tāpēc noteikti aiziešu ;)

Vai es pieminēju, ka es dievinu cilvēkus (studentus), kaut arī viņi pusi vnk tēlotu....

Mīlu visus...lielus un mazus :*

3 komentāri:

agn teica...

Jap, arī man tādas bija pirmās 2 nedēļas vienās ballītēs. Trešā nedēļa bja mierīga un tagad ceturtā atkal kā viena liela ballīte :D

Laum izpriecājies :)

m.n.k.p. teica...

pietiek priecaties, jasak taupit nauda pa istam...tas nozime nekadu tusinu (ja nu vienigi izmaksa) un nekadu transporta izdevumu (jaiet ar kajam), jo summas tapat saskrien pat par to netērējot...

ance teica...

izklausās tik forši!!!!!
un man tā sagribējās ciemos.. :D
bildes! gribu bildes! ieliec faebookā laum! ;)
Buča! :*