30 novembris, 2008

es zinu, ka man jālasa kultūras vēsture :p

04.02.08. - ieraksts dienasgrāmatā...laiks, kad darāmā vairāk nekā vajag (zīmēšana, bbols, mācības, anketas, testi, stress par tikšanu iekšā, naudu, darbu (??) un nākotni)

"Man ir tikai mani sapņi, manas cerības, bet problēma jau nav tajā, ka man viņas būtu, bet gan tajā, ka tām neredzu galu... Mani sapņi netiek izsapņoti! Tai vietā tie krājas līdz es pati pazūdu....līdz es nezinu ko gribēt un nemaz nevaru pamosties no sapņošanas...Sapnī viss ir tik skaists, ka īstenība šķiet neglīta, prasta un brutāla..."

pēc gandrīz gada varu teikt paldies, ka palīdzat izsapņot sapni :*

7 komentāri:

agn teica...

Ne visi ir spējuši piepildīt savu sapni pašu spēkiem :)

Prieks,prieks,prieks! :)

Varbūt pat nedaudz skauž, bet tas ir tādā labā nozīmē nevis ļaunā :)

m.n.k.p. teica...

man arī ir bieži skaudis, bet kā zināt vai tā laba vai ļauna skaudība?

stormijs teica...

ja taa ir launaa - tad tu gribi lai tam cilveekam taa vairs nebuutu, bet lai tev buutu. bet ja labaa - tad tev skauz, bet reizee tu par vinju priecaajies. kaut kaa taa? vismaz man ir taa! :)

m.n.k.p. teica...

paldies :D

tā drošvien arī ir ;)

agn teica...

Piekritīšu Laurai :)

stormijs teica...

heck yeah! still pimpin! :D

Anonīms teica...

Mēs esam tik lieli, cik lieli ir mūsu sapņi!