07 oktobris, 2008

12 things worth seeing

Tas ir viens no projektiņiem, kuru mums lika uztaisīt...
Doma tāda - uz dullo izvēlās kartē ielu un tas ir s;akuma punkts. Jāuzņem 12 bildes (nedrīkst būt visam bildēs skaidram), kurās redzamas lietas, kuras derētu redzēt Braitonā.
Nebrīnieties, ka man nav neviena populāra vieta, jo viņiem, protams, ka šeit ir galvenie apskates objekti...nedrīskt jau būt tipiskās vietas :p

bildes printēsim, līmēsim uz divām a2 lapām un būs neliela izstāde ar visu darbiem (bildēm)...pie katras bildes jāpieraksta vieta, laiks un aprakstiņš kāpēc bildēji, kāda doma utt...

ļoti patikās...mazliet aizrāvos un sabildēju ap 150 boldēm un nemaz nepamanīju kā laiks aizskrēja...5h uz kājām :)

9 komentāri:

agn teica...

Darbiņš pilnīgi kā priekš manis!

Anonīms teica...

Man patīk. Bildes ir dažādas un sulīgi nosaukumi.
5 stundu darbs nav bijis velti.

ance teica...

dažas vnk ideālas!! man patīk, ļoti patīk :))

m.n.k.p. teica...

zinu, bernat :)

tev LOTI patiktu :)

agn teica...

Tādēļ mana profesionālā acs novērtē noķertos momentus kā ļoti labus :D

Bet tiešām :)

Varbūt man bija jāiet mācīties par arhitektu?
Nēe,man nervi neturētu. Bet man vecāki gribēja bērnībā mudināt uz to un atraisīt manī zīmētāju, lai tālāk ietu uz arhitektiem.

ance teica...

kas te atklājās!! :D
varbūt mainaties? un lai Lauma dibina savu studentu viesnīcu? :))

m.n.k.p. teica...

nē, es šeit noteikti palieku :D

bet bernāte droši var mēģināt man piebiedroties nākamgad ;)

agn teica...

Laum, nemaz nekārdini :P

m.n.k.p. teica...

atbrauksi janvārī un varbūt nemaz nepatiks :p

bet būtu ļoti priecīga, ja te mācītos :)