15 oktobris, 2008

Čikiniekā :)

Šodien forša diena :) Gandarījums par sevi :D
iesākās varbūt čābīgi, jo trešo nakti pēc kārtas normāli nebiju gulējusi...nenormāli debīli sapņi rādās...
lūdzu stāstiet kā jums iet...arī par slikto, jo ļoti uztraucos par jums...varbūt tāpēc arī galva sāp biežāk :p

bet par šodienu...beidzot bija zīmēšana :) varbūt nedaudz par daudz, bet bija no 10am līdz 5pm....daudz, bet divi pārtraukumiņi, lai atpūtos un paēstu...bez tā nedrīkst :D
nesagaidīju pasniedzēju, jo bija jāskrien uz treniņu, kas bija foršs :) iedomājies? treniņš un foršs :D un man! :D īstenībā vnk patika, ka varu izkustēties, darīt kko ko kaut cik māku un pakontaktēties ar citiem cilvēkiem ;) man turpmāk treniņus tikai bez trenera :D tā kā esmu cītīga (bieži stulba īpašība...) tik un tā cenšos...
rīt spēle...pirmā spēle un pret stiprāko grupas komandu "London Metropolitan"...ja tētis atceras, tad tā bija viena no tām krutajām skolām, kuru uzreiz pateicu, ka nepietekšos :D nu jā...basketbolā arī krutas...

varbūt diži daudz šodien nesadarīju, bet diena bija pilna un lietderīgi pavadīta, kas man deva gandarījumu :)


šodien gāja labi ;) neuztraucies par mani, bet stāsti kā tev iet!

6 komentāri:

agn teica...

Tu tiešām gribi zināt kā man iet? :DD
Kārtējo reizi nakts vidū? :D
Tad kā man var iet? :DDD

Man sagribējās treniņus :)

Anonīms teica...

Mums iet labi, vienīgi grūti pierast ka māja tukša. Kad bijāt divas bija savādāk.
Mamma sāka strādāt, palika garlaicīgi mājās. Ar darbu šķiet apmierināta.
Man viss pa vecam.
Skrienu uz futbolu...

m.n.k.p. teica...

palika garlaicigi majas :D
tad jau es jums vel esmu vajadziga :D feini! :)

un ja, es gribu zinat ka iet...ka iet visiem! par sevi berta neuztraucies...meginu regulari lasit jusu emuarus un par jums lielako dalu saprotu kas un ka, bet par majam esmu pilniga tumsa atstata...un uz maniem jautjumiem, kurus jums sutiju pa e-pastu ta ari neatbildejat :p

agn teica...

Cik labi,ka ir blogs :D

ance teica...

london metropolitan Giada mācās :)) bet viņa nemaz nav tik.. ..gudra :D hahaha!

m.n.k.p. teica...

kruta :D