04 oktobris, 2008

pamatinformācija

Adrese: Rosedale
Nesbitt Road
Brighton, BN2 4BL
U.K.



sūtiet man vēstules :D

6 komentāri:

agn teica...

Es ir students, man naudas nav :D

m.n.k.p. teica...

kā? :D

es nesaprast tevi ;)

Anonīms teica...

Publicēt savu bankas kontu blogā nav prātīgākā lieta. Ņem vērā ka UK ir diezgan aktuāla identity theft problēma.

Ideāli pat atkritumos nevajadzētu būt papīriem ar tavu vārdu/uzvārdu/dzimšanas datumu/UK adresi.

Kāpēc tu nevaru būt jauka meitene kā agn, un rakstīt savus emuārus mazliet gramatiskāk?

Tavs Brālēns-Nelabvēlis :P
-H.

Anonīms teica...

Es gan nedomāju, ka ar bankas konta nummuru var kaut ko izdarīt.
Bet izskatās ka Brālēns-Nelabvēlis ir vēl piesardzīgāks par mani.
Brālēnam laikam nenāk miegs 5:55am

Stagars

agn teica...

Es apjuku :D

m.n.k.p. teica...

ja es iepriekš nezināt, kas man tas "nelabvēlis" ir, tad arī apjuktu :D

neuztraucies, man te ģimenes saiets :D

un paldies brālēnam par ieteikumu, izņemšu ;)