02 oktobris, 2008

Basketball Trials

Ak, mans Dievs!!!!!!!! :D pēc treniņa jutos tik nežēlīgi tizli un stulbi :D

Visu pēc kārtas? visu pēc kārtas!

vispirms es jums izstāstīšu kā Lauma nokļuva līdz treniņa vietai un atkļuva mājās....tur vesels stāsts sanāk un izceļot NE manas labākās īpašības :D
uz turieni aizkļuvu ļoti normāli...ar vilcienu pabraucu vienu pieturu un biju galā :) biju nejauka un braucu pa zaķi :D [tā tač tikai 1 pietura!]
atpakaļceļš bija tas, kas izpelnījās stāsta vērtību...vismaz man tā šķiet, jo jūtos [daudzpunktes]...
pēc treniņa aizgāju atpakaļ uz staciju un skatos, ka vilciens, kurš bija paredzēts pēc 10 min atcelts un nākamais ir pēc pusstundas. "pfff...gaidīt pusstundu?!? pa pusstundu var aiziet ar kājām!" nu, tad devos ceļā!
nu, jā....biju citā pilsētiņā, kas ir Braitonas piepilsētiņa vārdā Falmer...apkārtnes zināšanas nulle! tā nu apgāju milzīgu riņķi apkārt visam skolas kompleksam zaudējot pusstundu un nonācu vietā, līdz kurai varēja tik pa taisno, ja gāja caur stacijai pa otru pusi... "iet atpakaļ uz staciju? nē! ja jau tik daudz esmu nogājusi, jāiet tālāk! un vilciens drošvien jau arī aizgājis.." tā nu turpināju ceļu... tālāk gadījās tādas vietas, kur vispār nebija apgaismojuma un no abām pusēm bija biezi brikšņi...gandrīz apčurājos! pluss...vēl aizgāju kādas pāris reizes nepareizi, tāpēc tur arī zaudēju kādas 15 min...viss bija tumšs jo pastaiga bija no 19 līdz 20:15...tādas vēls vakars ;)
vietā, kur man šķita, ak tūlīt jau ieraudzīšu kko pazīstamu, ieraudzīju tiltu, pa kuru brauc vilcieni, kas nozīmēja, ka man noiets tikai pusceļš...biju ekstāzē :p
bet vismaz sanāca smuka bilde :D vismaz man patīk :p

ar vilcienu no vienas vietas līdz otrai var nonākt 3 min, ar autobusu 10 min, normāls cilvēks ar kājām 30 min, bet Lauma šo ceļu veic 1.15h...BLONDI!!!!!
tātad treniņš bija pusotru stundu un vēl pēc treniņa tīri atpūtai vēl 1.15h pastaiga...laiki teikt, ka man kājas nežēlīgi sāp [pēdas]...laikam būs jāmaina iesauka uz Mr sāpošā kāju pēda, jo šķiet, ka tā būs ikdiena :D

tātad par treniņu un komandu:)
trenera viņām nav :D pagājušogad bijis, bet pilnīgs lohs - neesot sapratis no spēles pilnīgi nekā [pat meitenes zinājušas vairāk], neesot ziņojis par spēļu atcelšanām un pārcelšanām un esot ieradies tikai uz vienu treniņu nedēļā, un viņām tā jau ir tikai 2 reizes nedēļā... tas, ka trenera nav mani nebiedē, jo būs vismaz interesanta pieredze :D kapteine un kapteiņa palīdze tiešām izskatījās foršas un draudzīgas :) tas ļoti patika :) komanda ir 1. līgā...forši, tātad pārāk slikti nespēlē un viņas braukā uz citām pilsētām, lai spēlētu (pluss, ka apskatīšu citas pilsētas) un man ĻOTI patīk, ka komandas krāsas ir violets ar melnu :D forši! un saucās "Panthers" kruta!:D

treniņš sākās ar ļoti sūdīgu iesildīšanos un staipīšanos...nejutos ne pavisam iesildījusies! uz treniņu bijām 7 meitenes, no kurām 3 (ieskaitot mani) izskatījās, ka spēlējušas iepriekš basketbolu :D vakar esot bijis vēl viens treniņš Eastbourn pilsētā (kur arī notiks visi regulārie treniņi) un tur esot ieradušās 25 (!) meitenes un paņemtas kādas 15 komandā (kad izdzirdēju skaitli, tad likās, ka pārāk daudz...nezinu kāpēc uzņem tik daudz, jo komandā taču vajag tikai 12 max)
pēc sildīšanās man par prieku un veiksmi bija jāmet soda metieni :D :D cik iemet no 10! man jau likās, ka pēc 6 mēnēsu nekā nedarīšnas būs čābīgi, bet iemetu 10 no 10 [neesmu zaudējusi savu pieskārienu] :D
pēc tam sekoja metieni "2 min cik daudz vari iemest", kad sodia laukum 1 pkt, pustālais 2 pkt un trīnītis protams 3 pkt...uzprasīju kapteinei, vai kamēr pie viena met, pie otra var pamētāt un pasildīties :) viņa teica jā, tāpēc gāju paskatīties vai trīnīti vēl varu aizmest...mirklī, kad izmetu, viņa mani tā kā pasauca, bet rīnītis iekšā [pilnīgāka haļava :D ]...viņa uztaisīja nedaudz leilas acis :D "she's tall and she can make a 3point!" es gribēju sākt skaļi smieties :D
pēc kāda mirkļa pie manis pienāca meitene un pateica, ka esmu komandā, bet, lai to nereklamēju un tomēr normāli izmetu 2min metienus un aktīvi piedalos treniņā :D
es tiku komandā ar sodiņiem un vienu trīnīti :D ak, dievs! :D
bet tad sākās spēle :p kā man nepatīk tādas spēles! neliels haoss un vēl pie tam nenormāli ātri nogursti :( fiziskais ir sūdīgs... tas gan...
un uz rokām jau pirmie skrāpējumi un zilumiņi :D kā man tā pietrūka :p

lūk tā man gāja :D bet atpakaļceļš mājās bija vnk murgs! nekad vairāk tā nedarīšu :D

*šodien arī izdarīju ļoti labu darbiņu, kas vecākiem patiks - atvēru anglijas bankā NatWest kontiņu :) vajadzēs jums tikai aizsūtīt kāds viņš ir :)

*un rīt mani taisās potēt pret meningītu! Help!! :(

zinu, ka sanāca riktīgi garš memuārs, bet citādāk nemāku :)
vari nelasīt, es atļauju ;) :D

6 komentāri:

agn teica...

Es lasu un smaidu :)
Es pirmo reizi redzu, ka Laumai patīk basketbols!
Un ja jau šitādas haļavas notiek, tad tā noteikti nav nejaušība! :)
Man prieks par tevi.
Savā ziņā priecājos vēl vairāk tādēļ, ka esi tikusi pie tā, pie kā neizdevās tikt man. Tā kā prieciņš dubultajā :)

Tagad tev tikai atliek tādu vēsu prātu ņemties pa treniņiem un spēlēm. Ja mēģināsi sevi parādīt, tad man šķiet, ka visu tikai sačakarēsi.

Ok, ja jums nav trenera, tad kurš vada treniņu? Kapteine ar palīgu?

Vispār forši :) Es jūtu, ka tev patiks! :) Un fizisko atgūsi. Atceries, ka jau mūsu laikos [ :DDDD ] ar fizisko mums visiem bija grūti. [ok, nerunāju par tādiem civlēkiem kā piemēram Puriņš :D ]


Aaaaa..un es šodien dabūju sveicienus no skolotajas Puriņas :D
Un laikam rīt piekāpšu skolā :)

Kad tev nākamreiz pagadīsies šitādas nakts pastaigas, tad pamēģini piefiksēt to, ka pilsēta naktī ir visskaistākā un tieši tādēļ man tik ļoti patīk naktis.
Nevis nakts dzīve ar ko saprot uzdzīvi, bet tieši dzīve un visa aura, gaismas, klusums, pāris cilvēki. Bailīgi, bet iekšējās sajūtas neaprakstāmas.

agn teica...

Oi :DDD

stormijs teica...

:D:D "vari nelasit" vareji sakumaa nevis beigas piebilst :D
just kidding :*

Anonīms teica...

Viss labs, kas labi beidzas. Runājot par nakts pastaigām vienatnē.
Mēs savus draugu ieguvām sportojot, domāju ka Tev ies tāpat. Aktīvākie cilvēki parasti sporto nevis ada brīvajā laikā.
Tas, ka komandā pieteikušās tik daudz meitenes, ir labi. Būs kas aizstāj, ja kāds netiek uz spēli vai nespēj paskriet.

Bankas konta nummuru vari publicēt blogā, lai visi var Tev ko pārskaitīt!

Stagars

Anonīms teica...

Eastbourne ir ~ 30km gar jūru uz austrumiem no Brightonas. Problēma varētu būt nokļūšana.

Iet arī vilciens ~35-50min ko braukt.

Stagars

m.n.k.p. teica...

ak, paldies, tētīti :D
uz treniņiem no braitonas brauks viena meitene, tāpēc mēģināšu pie viņas tikt mašīnā ;)
un par konta nr arī biju to pašu padomājusi :D lai vismaz nauda nāk kkā :D :D

par nelasīšanu spec. rakstīju beigās, lai būtu lielāka škrobīte lasītājiem :p riebeklīte :D

bet neteicu, ak basketbols tagad patīk...man patīk mētāt, bet spēlēt gan vēl nē :D
kas es par sportisti? šausmas klausīties :D

paldies, bernāt, par uzmundrinājumiem...bet dzīve ir netaisnīga, jo tieši tas cilvēks, kurš basketbolu mīl no sirds nespēj ar to nodarboties...
mēģināšu iemīlēt kaut cik nedaudz, lai mīlestība pret viņu nezustu pārāk daudz :D

man arī pilsēta patīk naktīs..ar gaismām bieži izskatās daudz smukāk nekā dienas laikā, bet ņmot vērā, ka biju izbesījusies, tad necik daudz to neizbaudīju :D

nākamreiz ;)