21 oktobris, 2008

Nekad nesaki Nekad!

Tik tiešām nekad to nedari! :D
tipisks piemērs...atceraties ko teicu vasaras vidū? "Nekad vairs nespēlēšu basketbolu!" Yeah, right! ko es tagad daru? katru 2dienu un 4dienu braucu uz blakus Pilsētu, ceļā pavadot vaiāk kā 40 min, lai spēlētu bbolu :p :D

un man patīk!! pēc treiņa tik superīga sajūta...rodas vairāk enerģijas, gribās vēl kko darīt :D un visām komandām vajadzētu aizliegt treneriem nākt uz treniņiem, jo bez viņiem tie ir daudz labāki ;) treneriem vajadzētu nākt tikai uz spēlēm un treniņus vadīt kādam ļoti cītīgam komandas biedram, kurš mīl bbolu...

šodien tik tiešām bija foršs treniņš :) ar mūziku tāds vairāk kā fiziskais, kur mums bija daudzas pieturas jāizpilda...dribli, aizsardzība, atlekušās bimbas, skriešana, presītes, roku saliekšanas...nu viss...manējie treniņi :D

bet spēlēt gan man vēl aizvien nepatīk :D

šodien pie mums saulīte spīdēja...kaut arī bija vēss rudenīgs laiks tik un tā vaidziņus nedaudz iesauļoju, jo atkal nodarbība notika ārā...pavisam jauki :)

4 komentāri:

ance teica...

jā, nekad nesaki nekad...

es nekad nebūšu miljonāre un man nekad nebūs viss, ko es gribu!!!!!!!!!!

(a moš iedarbojas?) :DD

m.n.k.p. teica...

bet taa vnm ir...varbuut tieshaam buusi :p :D

Lauma Bunde teica...

tik traki?

m.n.k.p. teica...

"tik traki?" bija domāts par treniņiem vai sauli? :D

protams, neiesauļojos pavisam brūna, bet nedaudz krāsaināka seja vakarā ir :D