01 oktobris, 2008

Fresher's Fair


Šodien, kā jau var noprast, notika Fresher's Fair. Īsumā - tirdziņš, kur ir visas iespējamās organizācijas no skolas un ārpus tās, klubi, lotorejas, sporta komandas un pat pārstāvji no ticībām utt
Viens vienīgs sviests :D visās malās varēja sagrābties un tev grūda rokās iekšā lapiņas, pildspalvas, anketas, konfektes, batoniņus un piekariņus :D
Tā kā man ir alerģija pret pārbāztām vietām nebiju tur ilgi, bet to, ko gribēju, to arī izdarīju....
Pierakstījos volejbola un basketbola komandām...jā, es zinu, ka teicu, ka vairāk basīti nekad negribu [nekad nesaki nekad!], bet tā nu sagadās, ka tomēr tas kkas pazīstams un ko māk un no kā varbūt var arī izspiest kādu labumu...parunājos ar meiteni, kas spēlē - vismaz bijām vienādās pozīcijās, jo abas no maija neesam neko darījušas. Slikti, ka treniņi citā pilsētā...laikam kāda pusstunda ar mašīnu, bet labā ziņa, ka uz treniņiem no manas pilsētas brauc meitene un varēs paķert neņemot par benzīnu :) tikai cerams, ka mašīnā vieta brīva būs :D Garo cilvēku viņiem nav...garākā esot 5.kkas inches...tātad pat es esmu garāka, jo man liekas, ka biju 6.0...nu, labi īsti nezinu...bet 3dienas esot spēļu dienas, kad arī brauc uz citām pilsētām un treniņi 2reiz nedēļā...nu tad redzēs ;)
Pierakstījos gan asins donoriem [2. dec. brauks uz manu skolu vākt], kā arī uzrakstīju anketu orgānu donoram [protams, pēc nāves]..tikai īsti nesaprotu kā viņi varēs manu ķermeni atrast, ja es būšu otrā pasaules malā...
mēģināju vinnēt laptopu...neizdevās :D, bet vēl cerība uz ipod touch :D

Pēc mums tur palika milzīga miskaste, jo lapiņas, kuras grūda visiem rokās vnk atradās uz grīdas...cilvēkiem, laikam nepatīk lapiņas :D

cik dzirdu no visiem citiem studentiem un arī no saviem kursa biedriem, tad mūsu kursu taisās noverdzināt, jo citiem esot tikai 3 reizes nedēļā lekcijas un tās pašas tikai līdz kādiem 14, bet mum katru dienu līdz no 9 līdz 16 vienīgais, ka 3dienas līdz 13, jo tā ir sporta un sabiedrības diena....tā lūk...laika man nebūs :)

*man liekas, ka tik daudz neesmu savu mūžu kājām gājusi kā pēdējās dienās!

**kāda nezin, kā lauma nokļuva galā un varbūt viņas e-pasta adresi?

10 comments:

Anonīms teica...

Dzīve ieiet normālās sliedēs. Prieks. Galvenais visu ar mēru un protams mācības pirmajā vietā.

Stagars

m.n.k.p. teica...

viss ir ar vislielāko mēru ;)

jau nolaižos uz zemes un saprotu, ka šeit tā dzīve tāda pati kā jebkur citur...tāda pati kā mājās...

vēl nezinu vai labi vai slikti :D

ance teica...

orgānu donors?? drosmīgi...

agn teica...

Es ilgi nespēju iebraukt, kādēļ tu prasi savējo e-pasta adresi :D Pietam kaut kāda kreisajā locījumā :D

Eu,eu..manējie YMCA nebija? :) Šie gan tur noteikti pavisam savādak ir orientēti un pārņemti ar to kristietību, bet interesanti ziņkārei :)

Laum, skaties, es teicu, ka spēlēšu - tagad nespēlēju.
Tu teici, ka nespēlēsi - tagad spēlēsi :DD

m.n.k.p. teica...

dumja tā pasaule :D

un jā, pierakstījos kā orgānu donors, atķeksēju, ka gribu ziedot aknas, nieres u.c, bet sirdi gan kkā negribās atdot [kaut arī zin, ka tas tāds pats orgāns kā visi pārējie]

bet kā jau teicu, nezinu, kā viņi varēs mani noķert, ka esmu donoru sarakstā, ja būšu otrā pasaules malā?

agn teica...

aaa...es gribēju pateikt, ka man patīk bloga izskats :)
tāds Laumisks :D
laikam :D

stormijs teica...

5 un kkas inches ir plashs jeedziens :D es esmu seshi viens, tu varetu but 5 desmit vai vienpadsmit ;)

Anonīms teica...

Eu, Laum, kāpēc nevienā bildē neesi tu un tava mazā istabiņa? Gribam taču redzēt vai neesi mainījusies! :)

m.n.k.p. teica...

mainījusies es neesmu, bet negribu nevienam prasīt, lai bildē mani..., bet laikam nekas cits neatliks kā paprasīt :p

un bildes nav noviltas no neta :p
visas pati bildēju :p

*cik aizvainojoši, fuj, Ilze :p

m.n.k.p. teica...

paldies par komplimentu, berta :D