05 oktobris, 2008

pa vecākam katrā pasaules malā :)

Daži cilvēki pārāk traki uztver savu sacīto. Cilvēks kūlās no pašas Liverpūles, lai pārliecinātos vai man iet labi un viss kārtībā...tai noteikti jābūt kkam vairāk par tipisko amerikāņu pieklājību, jo ceļā pavadīja visu dienu...
bija tik nenormāli feini satikt viņus...man patīk, ka viņš stāsta par laiku, kad bijām maziņas un dzīvojāmies pa ameriku...interesanti dzirdēt kā tas izskatījās no viņa redzes punkta :)
varat tagad neuztraukties, jo esmu tagad paēdis bērns - mani paēdināja, ka nu tikai!
kalnā kāpšāna, lai tiktu līdz mājai vairs nelikās tik grūta :D
parunājām par laiku, kad varētu aizbraukt pie viņiem kādu reizi paciemoties...man ienāca prātā ļoti labs laiks :) tieši pirms mana lieldienu brīvlaika, vai varbūt pirmās dienas, kad viņš sākas...tad arī ilzīte ar kasparu var atbraukt ciemos un redzētu ne tikai Braitonu, Londonu, bet arī Liverpūli :D izklausās pēc plāna :D
pastāstīju jau Rikam un viņš teica, ka braukšot atpakaļ mājās pēc lieldienām, tāpēc ideāli :)
jums ar kasparu tikai jāpērk biļetes un jābrauc ciemā :) man brīvlaiks sākas ar 28. martu, ja nemaldos...
ak, jā! Tad kad mamma, tētis un maija brauks ciemoties decembrī, Riks gribēja jūs visus satikt Londonā, tā kā 14., 15. datumā jums jāieplāno aizbraukt līdz Londonai ;)

jāiet noteikti gulēt, jo rīt paredzēts vēl viens piedzīvojums :) 7:15 ir vilciens uz pilsētu Bournemouth..., kur dzīvo bunde...rīt kā nekā viņai taču dzimšanas diena :)
jāaizbrauc apsveicināties :D

kā man patīk, ka katra diena ir kā jauns piedzīvojums....ceru, ka tik drīz tas nebeigsies :)

bučas :*

4 komentāri:

agn teica...

Laum?
Es arī gribu TĀ!

Džo teica...

es nespēju sagaidīt, kad man būs iespēja atrasties un dzīvot kādā citā valstī.. prom no visiem. :) tik interesanti lasīt citu pieredzi.. ;)

P.S. Skatos - tev sanācis slaidšovs.. :) juhuu..malacis :)

m.n.k.p. teica...

tas ir nenormāli forši, kaut arī pietrūkst visu tuvo, bet ir tā vērts :)

slaidšovs sanāca, paldies tev :D tagad visu laiku mēģinu saņemties un bildes sameklēt priekš vēl viena :) varbūt diviem :D

baigi esmu aizrāvusoes ar šo padarīšanu :D

m.n.k.p. teica...

bernāt, piedod, nespēju tev palīdzēt :D

nezinu kā tādus dabūju :D