31 oktobris, 2008

apsolītais

spēle bija tiešām laba :) varbūt nespēlējam tik labā līmenī kā kolibri, bet ļoti tālu no tā nebij..
beidzot laikam esam sapratušas ko katra vislabāk dara, kā spēlē utt.. bija prieks spēlēt..:)
iemetu 9 punktus..3 sodiņi, 2 grozi no spēles un 1 bumba savā grozā [un es jau dzirdu kā jūs smejaties par mani] :p smejieties, smejieties..prieks sagādāt jums smieklu :p grozs tika gūts cīnoties pēc bumbas...vnk paņēma un atleca no pirkstu galiem grozā...un es atceros kā smējos par arno, kad viņam tā gadījās...[dots dēvējam atdodas :p]
sadraudzējos ar vienu ļoti jauku spēlētāju no pretiniecēm [# 12]...man vnm gadās atrast jaunus draugus no pretiniekiem :D mēs tagad esam labākās draudzenes :D un pret mani dabūja 5. piezīmi...saņem :p :D

un vecās meitenes nenormāli priecājās, ka vinnējām, jo pagājušā gadā viņas bija daudz sliktākā sastāvā, zaudēja un kopš tā laika sussex meitenes izturējušās ļoti snobiski, pretīgi un visu laiku berzējušas sejā pagājušās spēles...saņem!!!!!


iesvētības bija foršas! :D :D paldies dievam nebij jāēd nekas pretīgs, bet gan putukrējums :D iesvētības speciāli priekš laumas...kā viņas zināja, ka man ļoti garšo putukrējums :)

tēma bija ghost busters & ghosts...iedeva milzīgu kreklu, lika uzvilt peldcepuri, pielīmēja pie plaukstas glāzi, kurā vnm bija jābūt iekšā dzērienam un nokrāsoja man seju, kājas, rokas zaļā krāsā, kura ļoti veiksmīgi beigās nomazgājās :)
olu šķaidīšana pret pieri bija jautra :D man arī patika saņemt kkādu zaļu žļurgu uz galvas un man ĻOTI patika ķirbis, kas tika iesmērēts man drēbēs (nopietni) :D un par putukrējumu jau dzirdējāt ;)
manai zaļo spoku komandai nācās nozagt aģentūras izkārtni, bāra menu, kas izlikta ārpusē, ceļa remonta konusu un iepirkuma ratiņus, kur visu salikt iekšā, jo bija pārāk smagi nest :D aizņēmāmies zeķi no kādas atsaucīgas mātes, kas pārāk vēlu pastaigājās ar savu mazo, pierunājām svešiniekus paprasīt karoti pabā un no kāda laikam mārciņa bija jādabū...baigi labi :D vakars turpinājās Atlantis...kā jau katru viņu 3dienu vakaru...
vienīgais, kas bija stulbi, ka nakts bija nenormālīgi auksta un tāpēc meitenēm nācās atcelt dažas labas mocības, kas bija priekš mums sagatavotas...piem., galvas bāzšana ūdenī, tad olā, tad miltos - jā žēl, man šķiet, ka būtu to izbaudījusi :D
nākamnedēļ mēs iesvētīsim meiteni, kas diez gan daudz organizēja mūsu iesvētības un atriebība ir salda :D

*un tas ka interents ievilkts mājās nemaz nav tik labi, jo tagad pasakaties cikos es šito visu rakstu....atkarība :D

5 komentāri:

Unknown teica...

Man baigais prieks par tevi - izklausās, ka tev iet labi! :) :*
...tikai neaizmirsti, ka dažreiz naktīs pagulet arī vajag... ;)

agn teica...

Eu! Labais! :) Man fascinē šitās iesvētības :) Tādas uz likuma robežas un savādakas nekā pie mums :) Tādas vairāk uz komunikāciju balstītas nevis kā pie mums - smērēt, smērēt un ēst.

Es tiešām smējos par tiem punktiem savā grozā :D Bet tas vismaz nebija apzināti, tā kā vēl piedodams :DD

Tev vajadzētu tai būt kā tradīcijai, ka katrā jaunā komandā iemet savā grozā :D

Un vēl...3 trīnīši.Wow! Iespaidīgi :) Viņas jau noteikti ir sajūsmā, ka centrs met un pietam iemet trīnīšus :)

Es tā skatos, ka tev dikti patīk :) Un prieks par to!
Sagatvojies, lai mums vari parādīt labu spēli :P

m.n.k.p. teica...

kur tu izrāvi 3 trīnīšus??
tiešām 3jos naktī tik nesakarīgi rakstīju? 3 sodiņi :p

agn teica...

Vai arī es pārlasījos? Kas tur bija? :D

m.n.k.p. teica...

3 sodiņi :)
bet 3 trīnīši nebūtu slikti :D

īstenībā pustālie vispār nekrīt...laikam psiholoģiskais spiež...