16 oktobris, 2008

Vakar

Bridinu jau ieprieks (spec. vetrai), ka bus gari...var nelasit ;)

Vakar bija pirma spele....khem...BRIESMIGA! Es esmu garaka meitene komanda :D un pretiniecem visas bija garas...par saspele bija gara :D vinas bija garas pecigas un mes nebijam vel saspelejusas...uz beigam gan nedaudz spele aizgaja un bija labak ;)
es neko neiemetu (brinums, ne?), bet par segsanu dabuju uzslavu (kamer nebiju vel beigta)...varetu teikt, ka savu izdariju...
no vecajam meitenem bija gatavas spelet 3...musu kapteine un trenere, saspele speleja diez gan, bet parejas divas vispar gandiz netika uz laukuma...man liekas, ka vispar bija daudzas, kas netika uz laukuma nemaz...divaini, parsvara speleja jauninas...cik man zinams, tad fresheri parsvara sez uz solina pirmajas speles...ne seit :D
speles mums tagad bus diez gan biezi...viena apli 5 speles un visa sezona beidzas jau ap februari, martu...divaini..
bet pie viniem viss seit ir divains :D

Tatad spele notika Eastbourn pilseta. Tradicionalaka par Braitonu un skati pa celam ir tik nenormali smuki...kalni, dazas klintis un viens cels ved loti tuvu jurai, tapec vel jo skaistak :) viniem aitas seit tk pat biezi ka mums govis :D un zirdziniem, kas ganas uz lauka visiem ir tadi ka apmetnisi...miligi, lai nav auksti...auwwww :)
un ka man stastija Eastbourna skaitas veco lauzu pilseta :D visos sturos veci vecisi un vecmaminas :D bet tik miligi ka vini kopa staiga :D vakar nakti un sorit pamaniju, ka vinu tiesam daudz :D

Tatad katru 3dienu meitenem ir "Socials Night", kad visa komada (isteniba visas universitates sporta komandas) iet tuset...viniem katru nedelu ir cita tema, kura jagerbjas - sonedel bija buvnieki :D (visas buvnieku cepures un vestes ar atstarotajiem)...citam komandam bija teletubiji, miimi, medmasinas un ticigie (zeniem) ka ari jagerbjas pidzamas un tada tipa temas :D stiligi, kad kluba visadi ermi staiga apkart :D
Ta ka biju jau pilseta, jo bija spele un sodien skola bija jabut tikai uz 12tiem, tad kapec neizmantot izdevibu? :D Ta principa uz 3dienu naktim neeju, jo tad man speciali jabrauc no Braitonas, lai patusetu (pilnigi lieki)...
Bet tas bija kkas, kas noteikti bija japieredz...pavisam (nu, labi varbut ne pavisam, bet nedaudz) citadak pie viniem seit notiek...
8os katra sporta komanda tiekas kada paba (kas principa ir ta ka bars) un spele visadas dzersanas speles, dzied dziesmas utt ir ari likumi, ka nedrikst radit uz cilvekiem ar pirktu, nedrikst saukt varda (jasauc iesauka), nedrikst teikt "drink" - ja to dara, tad jadzer no sava dzeriena...ka ari, ja neierodas terpa vai nokave, tad tiek sabruvets ipass dzeriens, kas principa sastav no visu meitenu dzerieniem un jaizdzer liela kruze sajaukuma... stiligi :D
bija tik nezeligi jautri...izsmejos, ka atkal vaigi sapeja :D
seit cilveki ir slimigi divaini! man liekas, ka vietejas meitenes ir izmeginajusas pilnigi visu (par narkotikam gan nezinu), bet tas nebij temets uz dzersanu un vielam, bet uz visu! :D un vinu hobijs ir spert mantas - jo stulbaka, jo labaka...vinas to izskaidro ka izdzivosanas veidu, jo mes tacu esam studenti un nevaram neko atlauties...

tad ap 11iem (laikam) virzijamies uz klubu, uz kuru iet visas komandas, tapec visi tur satiekas. Klubs bija mola pasa gala...Braitona mola gala atrakcijas, Eastbourna klubs - lietderigi :)
pa celam uz turieni atkal dziedajam dziesmu un tik smiekligi, kad gajam garam kkadam estuvem vai garam brauca autobuss, tad tur ieksa sedeja vecie vecisi un smaidija un maja mums :D ak dievs! :D

kluba izdejojamies un ap pus2iem jau devamies majas (es un kapteiene, jo nezinaju celu pie meitenes, pie kuras vareju palikt, tapec nekas cits neatlika ka doties), bet viniem ta ir, ka vakars beidzas loti atri...parsteidzosi atri...

Ta luk man gaja...tiesi to ari man vajadzeja..., jo citadi man jau apnika ar manam divainajam majas biedrenem, kuras klausas Iglesias un trenejas dejot skatoties uz sevi caur datora vebkameru....come on!
jutos atputusies un laimiga :D

6 komentāri:

agn teica...

Tas tēmu party man atgādināja to reize,kad mums bija meiteņu pidžammu vakars un kad pidžammās gājām uz La Salsu :D

Bet tādas padarīšanas vismaz ir interesantas :) Būs man arī te saviem kursiniekiem jāsarīko kāds tematiakais gājiens uz Multi :D

Šo 3d mums visiem kopā ir kursa pirts un izdomājām arī tematiku - PSRS stila ballīte :D

Anonīms teica...

Man prieks, ka Tev prieks, ka man prieks, ka Tev prieks ...
Man patika šis "garais" stāsts.

ance teica...

ai, es izlasīju tikai pašu sākumu un beigas :DD un man patīk beigas - smaidu :))

stormijs teica...

haha :D laum! :* vari nebridinat turpmak! :D

stormijs teica...

p.s. forshas tev istabas biedrenes :D

m.n.k.p. teica...

a, man prieks, ka jums prieks :p

kas bij beigas? fiksi japastas :)

un par majas biedrenem zinu...