17 oktobris, 2008

kalna gals

Visa diena svaiga gaisa :D un laiks par laimi bija saulains un nelija...seit dzivojot, esmu sapratusi CIK liela nozime tam tiesam ir, jo tas var sabojat visu...ipasi, ja visa diena japavada ara :D
kamer bija nodarbiba padomaju par visiem ekonomika un biznesa nabadziniem, kuri visu dienu (nu labi, viniem viss beidzas daudz atrak) pavada telpa saulaina diena...ha ha :p
sodienas nodarbiba laikam notika augstakaja Braitonas vieta, jo skats uz pilsetu bija vienreizejs un prieksa nekas nebija, kas traucetu baudit, jo bijam lauka vidu...super!
varbut bisku garas mums tas dienas ir, bet vismaz mes visu daram lenam un nesteidzoties...sodien man iebildumi pret to nebij, jo vel aizvien esmu nedaudz nogurusi no 3dienas vakara, jo neesmu vel izgulejusies..., bet izskatas, ka visi grupas biedri ir nogurusi :D lielie tusetaji! :D

nu ja...sodiena bija jauka :)

10 comments:

Unknown teica...

Ir piektdienas vakars - visu nedelu esmu pavadijusi ofisa un turpinu to darit...stulba budzetesana... :P :D
Bet man prieks par tevi - ka tev iet labi! ;)
Rit man bus ta laime visu dienu pavadit lauka, tikai ne skaista vieta, lauka vidu, bet gan Rigas centra, stacijas laukuma... :D Un ari laiks diez vai bus labs - sodien pie mums visu dienu lija...
Buchas! :*

stormijs teica...

Stacks on deck patrone on ice we can pop bottles all night baby you could have whatever you like i said you could have whatever you like yeah! haha, man ir tik uzvilkts gariigais, es gribu dejot, loti!!!!! aaaaaaaaaaaaaa laumaaaa ejam uz vecriigu!!!

stormijs teica...

im coming out of my cage and ive been doing just fine... i want it all!

stormijs teica...

choking on my alibi's

stormijs teica...

miilu, buchas! :*

agn teica...

Pat man pietrūkst to vakaru, kad mēs visas kopā ejam uz Vecrīgu izārdīties.

m.n.k.p. teica...

vētrāāāāā!!!! :D
:D :D tā notike, kad aizbrauc uz valsti, kur 18 vēl nav pietiekams vecums lai kārtīgi izklaidētos...cilvēks jūdzās :D

bet vēl būs vakari...daudz vakaru ;)

es apsolu :*

agn teica...

Latvijā no nākamā 2009. gada alkoholiskos dzērienus pārdod no 21 gada vecuma.

m.n.k.p. teica...

ko tu? joko? :D

kas tad nu? :D

agn teica...

Mēs jau te daži smējām, ka jāiepērk krājumi kamēr vēl var :D
Šobrīd tas ir kā likumprojekts.