01 novembris, 2008

happy halloween :p

dzīvoju ar tādām preteklītēm!!!
tāds stulbums! smieklīgi kā tu izturies draudzīgi un laipni, bet īstenībā gribi otru "mīļi" pasūtīt...
Līga bija mājās, kamēr es mocījos skolā un viņas pārradās un nezināja, ka viņa šeit ir...bija interesanti :D visu, ko viņas nepasaka acīs izklāstīja Līgas klātbūtnē pašām nezinot :D nožēlojamas cacas... laikam, ka jaukā meitene no Vācijas arī namz nav tik jauka :p
vismaz labi, ka viņas no 8. nov. uz nedēļu brauks mājās...vismaz nebūs kāds, kas nekārtību taisa... jo tas ir vienīgais ko viņas dara :p

stulbi, ka vēl 8 mēneši jānodzīvo ar viņām...cerams, ka nākamgad būs labāk..

5 komentāri:

agn teica...

Re,re...es vienmēr esmu zinājusi, ka pirmais iespaids IR tas maldīgākais!
Turās! Un iekož burās! :)

Anonīms teica...

Galvenais saglabāt mieru. Ir labi, ka Tu zini ar ko Tev ir darīšana.

m.n.k.p. teica...

ak, dievs, tas jau pēc armijas izklausās...nevajag tač dramatizēt :D

ne vnm pirmais iespaids ir maldīgais...ir cilvēki ar divām sejām...

agn teica...

Es pārāk daudz un bieži esmu savā dzīvē piedzīvojusi to, ka pirmais iespaids ir bijis vismaldīgākais, tā kā no savas puses esmu pārliecināta par šo faktu :)

ance teica...

heeeey, don't give up!
katram cilvēkam vajadzīga individuāla pieeja un pat tādi, kurus it kā neciet, var kļūt tev interesanti, ja pamaini attieksmi ;)