18 novembris, 2008

18. novembris.

diemžēl mums neviens brīvdienu nedod :( latviešu svētki viņiem maznozīmīg un vienaldzīgi, bet tas mūs neattur svinēt ;) bet līdz svinēšanai gara diena bija...
no 9.30 līdz 6.30 skolā un zīmējam, zīmējam, zīmējam...vai lauma pabeidza ? protams, nē, jo lauma bremzīte [that's me!!], bet man liekas, ka neviens cits arī nepabeidza :)
zīmējam tehnisko zīmējumu mūsu dizainētai celtnei, kas ir vairāk kā paviljons [tas nav tas pats, kas mums tirgū ir :p] paviljonu var nosaukt par konstrukciju, kuru var pārvietot...nav ne balstu, ne elektrības, ne ūdens, ne gāzes... bail iedomāties kā ies ar zīmējumu, kad būs visas tās figņas arī jāzīmē..

uz treniņu neaizgāju :( žēl, bet neko darīt...un mazas aizdomas, ka uz n;akamajiem diviem ar neiešu...es ceru, ka man atļaus spēlēt..
citādāk bertai spēles skatīšanās nespīd :D

nu tad lielās svinības :D
pelēkie zirņi vārās, speķītis sagriezts [porcijas pietiks mēnesim...]
ciemiņi jau var iedom;aties ar ko tik baroti :D
saldajā saldējums ar grauzdētām auzu pārslām [ņamma!]
dzēriens ar ekskluzīvs...balzāms ar upeņu sulu :)
svinības var sākties!

*notiesāju speķa maizīti un vēl lūpas aplaizīju :D neticās! bet tik garšīgi speķīts smaržo :D tik bez rupjmaizes nav tas pats...

šovakar pa latviskam ;)

8 komentāri:

Anonīms teica...

Nāk rudens apgleznot Latviju,
Bet nepūlies necenties tā!
Mums viņa ir visskaistākā,
Tik un tā!

agn teica...

Atvest rupjmaizi?
Tu lūdzu man tur nehaltūrē, es gribēšu redzēt spēli :D


Tikko esmu atgriezusies no Rīgas svinībām. Es pirmo reizi mūžā Rīgā redzēju un sajutu TIK DAUDZ cilvēku. Man šķiet, Krastmalā bija savākušies visi 1,5 milj + vēl visādi sabraucēji no ārpilsētas. Vārdu sakot, masas nenormālas, daudz krieviņu un daudz apdzērušos jauniešu.

Pie mums auksti. Zem mīnusiem un mājupceļā sāka putināt.

Satiku Daigu un Agnesi, lai vienotos par mūsu nedēļas atvaļinājumu. Mums IR plāns un neviens to nemainīs, jo tās ir MŪSU brīvdienas.
Atsevišķi tev vēl noziņošos, ko sarunājām.

Ar Anci bijām Okupācijas muzejā šodien. Mja.

m.n.k.p. teica...

izklausās, ka tev okupācijas muzejs nepatika :D

ja godīgi, tad rupjmaize šeit laikam vnm noder, bet vari nevest, jo būšu mājās jau drīz ;)

un es nehaltūrēju, bet gan mācos...un nebūšu vainīga ja mani uz spēli nepaņems :p

agn teica...

Tu esi visgarākais centrs - Tevi nevar neņemt :D

agn teica...

P.S - muzejs man patika :)

ance teica...

muzejs bij super! :))

ehh laum... tev nav tā, ka, prom esot, vēl vairāk gribas svinēt 18.novembri? ;) negribas skraidīt riņķī un visiem stāstīt, kas šodien par Lielu dienu?? :D man tā bija! bet nevienam citam jau tas neinteresēja.... un tad gāju uz molu vakarā un dziedāju himnu :D aaah :D

p.s. pārāk daudz krievu... :( un man vienalga, kā tas izklausās!

ance teica...

p.s. "vēstules uz mājām" - aaaaw! :))

m.n.k.p. teica...

žēl tā rastīt, bet nebij tā, ka vairāk gribējās svinēt...mājās mēs vispār nekā diži nesvinam, pat uz uguņošanu nebraucam...

bet bija ļoti foršs latvisks vakars...klausījāmies LVR2 :D

uz garumu nevar paļauties :)