13 novembris, 2008

trīsdiennieks...bet ne tā kā TU domā :P

4h ceļš līdz Velsai... lai tiktu iekšā Velsā ir jāmaksā 11 mārciņas :D robeža bija tāda kā amerikā starp štatiem (tā kā filmās rāda)...vnk izbrauc cauri un pie lodziņa samaksā :D bet man likās, ka pārāk daudz jāmaksā, lai iebrauktu...neko īpašu neredzēju :D ja nu vienīgi nenormālīgi garu tiltu (tiešām garu!!!) :D
sapratu, ka pietrūkst Latvijas normālā ēdiena...vakarā aizgājām uz pabu paēst kopīgas vakariņas. jocīgie cilvēki...viņi šķīvjos liek mazākus šķīvjus un tajos ēdienu, iekasē pārāk daudz par to un ēdiens ar nav neko īpašs...par brokastīm labāk nerunāšu, jo biju nedaudz šokēta..
nosēdējām kapteines numuriņā līdz kādiem 2iem, bet tikai tāpēc, ka zinājām, ka spēlē noteikti zaudēsim... spēlējām mafiju, patiesību vai risku (kā es ienīstu to spēli!) o! un mums pēc februāra būs dejošanas sacensības starp sporta komandām un visiem jādejo...bāc! šoreiz laikam nevarēšu izvairīties..
spēle bija vnk briesmīga! tā komanda bija tā kā izlases komanda...var salīdzināt kā kolibri gāja pret trintu... tās meitenes bija monstri! ne tāpēc, ka viņas būtu bijušas nenormāli garas (centri bija tikai nedaudz garāki), bet dēļ ātruma, spēka un nekaunības arī...pirmajā spēles sekundē, kad bumba tiek iemesta spēlē, es bumbu neredzēju paskatoties augšup, bet gan pretinieces roku, kas vēlāk ietriecās sejā...nice! protams, zaudējām 31:99, bet savējo izpildījām un viņas nedabūja 100 :D un viņas ļoti gribēja to 100ņu, jo sāka laukuma presingu pēdējās spēles minūtēs...un tādu skarbo!
par sevi daudz nav ko teikt, jo jutos nežēlīgi sūdīgi...drošvien viss kopā - nogurums, jo aizgājām gulēt vēlu, stulbās brokastis un fakts, ka pirms spēles jau zināju, ka mūs nomazgās...
par spīti nogurumam tomēr aizbraucu uz Eastbournu un piebiedrojos vakara izklaidēm :D haha tas bija vajadzīgs, jo pēc spēles jutos nožēlojama un spēles laikā riktīgi uzvilkos...
gājām ārā ģērbušās formās :D mēs labi smaržojām :D
vakars bija labs, labi, ka neizkāpu pa ceļam Brightonā...
esmu nogurušāka, bet nedaudz vairāk uzlādēta :)
tagad atgriežamies reālajā universitātes dzīvē, kur portfolio jānodod nākam 5dien un man daudz kas jāizdara, jālasa interesantā vēsture un jāizdomā dizains vēja ierīcei (esmu pilnīgi apstulbusi šajā uzdevumā :D)

sveicini mājās..un kad es saku mājās es domāju visiem, kas latvijā :*
esmu vesela, varbūt nedaudz deguns ciet, kļūstu arvien bālāka un bālāka (varu iedomāties, kā maija un mamma izskatīsies pēc nēģerīšiem man blakus, kad atbrauks decembrī :P ), arvien vairāk ilgojos pēc mājām un jums un anglija jau nedaudz sāk apnikt :D

bet iet labi ;)...sūtiet vairāk naudu un ies labāk :D [vienu reizi man to vajadzēja uzrakstīt, jo likās, ka tētis ļoti to grib dzirdēt:D]

bučas:*

3 komentāri:

Anonīms teica...

mazliet naudas nosūtīšu ar Daigu nākamnedēļ...no rītiem kādreiz uzvāri auzu putru un vakaros noēd kādu normālu vārītu kartupeli un, ja vēl sarīvēsi kādu parastu burkānu un bieti(vai kādu citu prastu dārzeni), tad ar Tevi vēl nebūs cauri...banāns, kivi un apelsīns arī ir labi!

m.n.k.p. teica...

:D es saku, ka tā bij mamma, vai ne?

Anonīms teica...

bija gan :)