04 novembris, 2008

kkas nav kārtībā...

Nopietni! Tā nedrīkst būt! Kas par sviestu? Mana angļu valoda pasliktinās!
Jo ilgāk es te dzīvoju jo sliktāk runāju, stostos un jūtos kā pilnīga idiote, jo nekādīgi nevaru atcerēties angliskos vārdus, kamēr runāju...
Man ir sajūta, ka Latvijā mana angļu valoda bija labāka :p

kkas nav pareizi...

8 komentāri:

agn teica...

Pietrūkst Nore? :D

m.n.k.p. teica...

drošvien :D

Unknown teica...

ai, nepārdzīvo... tev vēl priekšā daaaaudz laika, lai atkartotu angļu valodu! ;)

agn teica...

Uzraksti viņai :)

Anonīms teica...

Varbūt pietrūkst TV kaste?

m.n.k.p. teica...

TV nedrīkst, jo tad pat nedaudzajos brīvajos brīžos nemācītos...tā nedrīkst..

nesen tieši iedomājos, ka atkal jāuzraksta norai, bet kkā vēl neesmu to izdarīujusi :)

ance teica...

laum, man arī tā bija - nopietni!!!
un es arī vēl joprojām nesaprotu, kāpēc tā notiek :D
būs pēc laiciņa atkal ok ;)

m.n.k.p. teica...

es ceru ;)