06 novembris, 2008

Defence! Hassle!

Bija spēle šodien...jo kā nekā 3diena ;) Pret Oksfordu! kā arī komandas vakars ārā :) šovakar bijām skursteņslauķi :D

Spēle bija vnk kolosāla!!! nopietni! tik labu spēli ilgi nebiju piedzīvojusi...visas gribēja uzvarēt, visas darīja ko varēja, bija sūdi un skaisti mirkļi, bet mēs bijām vienotas, katra kko ielika (nu tās, kuras bija uz laukuma :D)
no mīnuss 14 izvilkt uzvaru ar pluss 3...nebiju gaidīju to no mums...
pirms spēles mēs zinājām, ka viņas vinnējušas mūsu pagājušās nedēļas pretinieces ar apmēram 30 puktu pārsvaru, kamēr mums bija tikai padsmit...tātad zinājām, ka būs grūti...un bija arī..
viņas tiešām bija fiziski spēcīgas (man likās, ka manas rokas būs vnk noklātas zilumiem...bet tas jau man normāli, ne? :p), metieni precīzi un nfiziskais arī, bet kkas tomēr mums bija labāks...mums šķiet, ka komandas gars, jo 3 ceturtdaļā vnk sākās atspēle...mūsos parādījās degsme :) tajā pašā laikā pretinieces arvien vairāk nolaida rokas...
no santas jau dzirdēju sašutumu par to kā mēs varam vinnēt komandu, kurai ir treneris, kad mums tāda nav...mums tas nav mīnuss, bet gan pluss :p viennozīmīgi! man šķiet, ka tieši trenera dēļ pretinieces padevās nedaudz ātrāk nekā varbūt vajadzēja...
man pašai laikam gāja labi, kaut arī pirms spēles sāpēja vēders, nāca miegs un biju nežēlīgi nogurusi...kad iesildījāmies, tad arī nejutu komandas garu..likās, ka lielākā daļā nav gatavas..., bet laikam jau ka atguvās tad kad vajadzēja :D
kā par brīnumiem, kad spēlēju vēders nejutās...tā laikam ir vnm :D pēc spēles atkal sāpēja :D
spēles pirmajā puslaikā neguvu nevienu grozu...kauns, kauns kauns! vēl pie tam aizmetu garām vienu tieši zem groza apakšas...vēl lielāks kauns :D nospēlēju pirmo ceturdaļu un jutos kā sūds, jo nebiju neko iemetusi un biju vnk izpumpēta...atpūtos kādas 3 min un devos atpakaļ spēlē un nospēlēju līdz pat spēles beigām...iedomājies? es! tā, kurai vnm vajag kādas 2min atpūtu pēc 4 min :p bet griba dara brīnumus, tāpat kā spīts, dusmas un komandas gars :)
otrajā puslaikā gan iemetu :) pa vienam no katra :D bija viens trīnītis, pustālais, zem groza un 2 sodiņi ;) darbs izpildīts ;)

biju tik nenormālīgi priecīga pēc spēles, jo šīs meitenes tiešām bija prieks uzvarēt, jo uzvara bija skaista un salda :)

diemžēl šonakt man izklaides tik daudz nespēdēja, jo rīt jābūt skolā 9os :p ja paliktu tur, tad būtu jāceļās 6os un ja aizej gulēt ap 3iem, tad nav jēga nemaz iet gulēt :p tāpēc aizgāju tikai uz pabu, uzspēlējām spēlītes, iedzēru kokčiku un kad pārējās gāja uzklubu, tad devos mājās...īstenībā nemaz tā īsti negribējās šovakar, jo pēc spēles tu kkā esi vēl nogurušāks nekā pirms, ne? diezgan loģiski :p

nākam3dien mums spēle Veilsā..izbrauksim jau 2dienas pēcpusdienā un nakšņosim tur...atkal savs tusiņš :D bet tas vairāk kā pidžammu tusiņš istabiņās, jo nākamajā dienā, protams, spēle ;)
tā komanda vinnēja komandu, kurai zaudējām par 50 punktiem, tāpēc droši šobrīd saku, ka zaudēsim un nevis tāpēc, ka būtu pesimiste, bet gan tāpēc, ka esmu reāliste :p

esmu netīra, nogurusi un acis krīt ciet...jāiet vēl nomazgāties, citādi palagi būs netīri no "sodrējiem" :D

6 komentāri:

agn teica...

No sodrējiem :D

Unknown teica...

Tik pozitīvs ieraksts! Es gandrīz apraudājos... ;D

m.n.k.p. teica...

losīte :p

bet bbols šeit mani uzlādē :D
pati brīnos :)

ance teica...

es arī brīnos! tā taču nav lauma!! šitā runā par spēlēm, par bbolu.... wow... :DD

Anonīms teica...

Izklausās ,ka esi atradusi pareizo komandu.
Un ko tie treneri, sevišķi vīrieši, saprot no meiteņu komandas gara? Neko!
Tā turēt!

m.n.k.p. teica...

tieshi taa teeti, pilniigi neko :D

ance, es pati nebeidzu briiniities :D
bet lai cik diivaini tas neliktos...tik un taa veel aizvien tik ljoti nepatiik speeleet speeli kaa vajadzeetu cilveekam, kursh jau 9to gadu treneejaas shajaa sportaa :p

ko lai saka? diivaina :)