28 novembris, 2008

can I touch it?

skolā arī ir interesanti :D
2dien bija foršs vingrinājums, kur mums tumsā bija jāzīmē sapņu tumsa :D principā kopā bija 4 zīmējumi...pirmais bija pinīga tumsa, otrs, kad nedaudz gaismas jau tiek iekšā, trešais, kad jau redzam telpu kurā esam un pēdējā bija jāparāda izeja no telpas...
balstoties uz šiem zīmejumiem šodien bija jātaisa modelis no vienalga kā...šoreiz galvenais bija telpa un materiāls, kuru izmanto, nevis ārējais izskats (tātad mans modelis neizskatās pēc mājas :D

bija interesanti tasīt viņu un labi, ka es biju izvēlējusies arī diezgan vieglu veidu, jo daudzi ļoti nopūlējās ar saviem modeļiem tikai dēļ materiāla...es vnk paņēmu un nopirku gatavu...atlika tikai sapūst :D

dienas jautājums "can I touch it?":D viņu gribēja gan saspiest, gan apēst...tie cilvēki ir traki :D meitene, kas sēdēja man pretī ieteica man iekasēt naudu par to, ka cilvēki pieskarās viņam :D man gan likās dīvaini, ka neviens nevarēja saprast no kā tas taisīts :D tā tač parastākā lieta, ko var redzēt mājās, ne? :D nu, labi varbūt nē...

jā, šodien bija jauka diena...kaut arī visu dienu lija lietus :(

1 komentārs:

Anonīms teica...

Prieks lasīt. Lots of fun.
Enjoy!