28 novembris, 2008

Dear loved ones!

uh, nu būs gari :D
laikam ar sliktām ziņām no sākuma, lai labās beigās :)
zaudējām vakar spēli ar -4 punktiem pagarinājumā Bristolai...nežēlīgi bēdīgi dusmīga biju uz sevi...dusmīga, ka nepietika spēka līdz beigām...tiešām vnk nebij vairāk iekšā un kauns teikt, lai nomaina, jo jūtos tik sasodīti stulbi, ka esmu vienīgā, kas saka, ka vajag maiņu...visas pārējās var nospēlēt visu spēli (nu labi pārējās garās)
principā spēlē gāja labi...punktu ziņā, jo iemetu trīnīti, sodiņu (dusmīga, ka otru neiemtu, jo tad būtu vinnējušas) un kādus 5 pustālos no savas mīļākās vietiņas :D komandas kapteine saprata, ka ejot garām, kad saslēdzās viņa var izspēlēt man :)

bet vakars bija vnk primā!!! tiešām super :D bildes būs, apsolu, bet draugos likšu kkad decembra vidū pirms braukšanas mājās un par visiem 3 mēnešiem...facebook protams būs kkad drīzāk...man liekas, ka jau rīt, ja komandas biedrene ieliks un bunde arī jāpabaksta, lai ieliek :)
ņemot vērā, ka biju nežēlīgi saškrobijusies par spēli, tad (vecāki ļoti piedodiet, bet gan jau ka jūs zinat ka es lietoju alkaholu:D ) es piedzēros :D bet tā labi, nevis slikti :D
bijām supervaroņi!! es biju Thing :D man bija baigā būda uztaisīta no avīzēm..avīzes pieskočojām pie ķermeņa, lai nenokrīt...bija tik sasodīti karsti!!! tagad saprotu kāpēc bomži liek zem drēbēm avīzes, kad auksti :D meitenēm patika :D kad nonācām klubā, tad gan es vnk norāvu visu nost :D bet problēmiņa tagad, kas saistās ar zilumiem :D NEŽĒLĪGI ZILUMI uz abām rokām :o vnk šokā biju, kad ieraudzīju :D
pārējās meitenes izskatījās vnk kolosāli!!! :D supersieviete, betsieviete, robina, lieliskie un bruņurupuči ņindzas :D viss ko vēlaties :D
katru 3dienu tiek izvēlēts cilvēks, kuram ir jāvelk pāri savām biksēm vai svārkiem vai vienalga tādas vīriešu apenes ar uzrakstu "Dick of the day" kā arī ir otras "Player of the match"...nu principā es izpelnījos it kā abus...kaut arī man liekas, ka par spēlētāju man iedeva, jo biju vienīgā no sākuma piecinieka, kas vēl nebija dabūjis, jo man likās, ka kapteine nospēlēja super labi...kaut arī dabūja 5 piezīmes :D bet dick of the day dabūju, jo spēles laikā konkrēti noliku par dēļiem pretinieču saspēles vadītāju, kura principā bija man līdz padusēm un es viņu neredzēju :D netīšām sanāca...es pat negāju garām...tas bija pēc iemesta groza, un vnk gāju atpakaļ uz aizsardzību un griežoties apkārt uzskrēju viņai virsū :D komandas biedrenes vēl gribēja piešūt to, ka es mēģināju uzvelt vainu uz kādu citu, bet tā nebija!!! :D
meitenes uzjautrinājās, ka mēs abas ar bundi esam laumas un beigās arī daiga bija lauma, jo laikam grūti atcerēties viņas vārdu :D bija lauma1, lauma2 un lauma3...loses!!!
pēc tam klubā kārtīgi izdejojāmies un iztrakojāmies, kas man arī bija vajadzīgs :D bija arī neliela laistīšanās, kura man īstenībā patika :D un daiga sadraudzējās ar vienu geju :D
meitenes teica, ka viņām ļoti patika vakars un es ļoti ceru, ka tā arī bija, jo man likās, ka vakars bija vnk super :D bija tik labi viņas satikt...beidzot man nevajadzēja runāt pieklājīgi vai pat piedomāt pie tā ko saku...atsaucoties uz visu pieklājību un laipnību, kas apkārt, tad sākās nedaudz apsaukāšanās, bet jūs jau zināt...tas tā kā mīļvārdiņi no manis :D piedod lauma :D
nolēmām, ka šādu vakaru ar tēmu un spēlēm mums noteikti jāizmēģina latvijā ar kolibri meitenēm ;) cerams, ka beigās realizēsies un ka izdosies, bet jānāk tiešām saģērbušām pēc tēmas, jo meitenes arī bija nedaudz pārsteigtas, ka komandas biedrenes ieradās tiešām pārģērbušās tā kārtīgi :)

lai jūs nedomātu, ka šeit tikai spēlēju bbolu un 3dienās tusēju, tad varu pateikt, ka 5dien apskatīja mūsu portfolio un kopsavilkumā man laikam ir B [laikam], bet ir lietas pie kurām noteikti esot jāpiestrādā...

acis krīt ciet...

5 komentāri:

agn teica...

Ieraksta labākais teikums - (vecāki ļoti piedodiet, bet gan jau ka jūs zinat ka es lietoju alkaholu:D )
:DDD norēcos :DD

m.n.k.p. teica...

taisnība tač .. es ceru :D

Anonīms teica...

Klau, mani vairāk uztrauc tie Tavi zilumi!!! Tie Tev no spēles??? Izskatās briesmīgi!!! Man tos ieraugot sirds ne tikai sažņaudzās, bet riktīgi aizžņaudzās!!! Laumiņ, saudzē sevi taču drusciņ vairāk, lūdzu, lūdzu....

m.n.k.p. teica...

mammis :D viss tač kārtībā! dzīva esmu :D

zilumi no tā ka norāvu skoču ar kuru biju pieskočojusi avīzes priekš musīšiem ;)

nesāp, apsolu :D

ar mani viss kārtībā...vesels bērns :)

nevienam sevi neatļautu apbižot :D tikai es sevi drīkstu apbižot :D

Lauma Bunde teica...

jupii dupii super duper diena sanaca, isteniba esmu riktiig sajusma, aj pat paburkskeju drusku,t ad atvinojos, vnk ta sanaca, ebt esmu tik liela sajusma ka nevar aprakstit

speles, speles bus noteikti un ka vel bus, bez tam eniztikt nekadigi...hi hii
ak ee gaidu ankamo vakaru

P.S. es skatijos ari macibu iespejas brightona, hmm nu maybe