26 novembris, 2008

taurenīši..

Šodienai jābūt labai :D Vnk nevar būt slikta...Nedrīkst!!!
Jo šodien Ilzītim Dz-diena :) daudz laimes vēlreiz ;) un vēl daudz bučas :*

Tātad satikšu bundi un daigu...nevaru sagaidīt :)) būs jāsatiek stacijā kkur ap 11...
žēl tik ka no pilsētas gandrīz neko neredzēs šodien, jo vilciens uz spēli jau 12:40...
cerams, ka tomēr rīt nebrauks atpakaļ uz bristoli un tad rīt varētu parādīt ;) bet tad redzēs...

Šodien ir arī spēle...pret Bristoli :D Obligāti jāvinnē!!! vnk nedrīkst zaudēt! vnk nedrīkst!!! jāvinnē :D nu, jūs sapratāt ;)

Un tad vakarā Socials [wooop! wooop!]Šīs nedēļas tēma ir supervaroņi :D man ar lv meitenēm jāsaģērbjas kā no fantastiskā 4...lauma būs neredzamā sieviete (nezinu kā viņa to dabūs gatavu), daiga būs cilvēks lāpa (arī nezinu kā viņa to dabūs gatavu) un es būšu lieta - akmens kalns (nav jāpārģērbjās :D )
Vajadzētu būt super vakaram! Noteikti!

Nu, kā var būt slikta diena? Nevar! Nedrīkst!! ;)

Bučas :)

5 komentāri:

agn teica...

Pēc izslēgšanas metodes man būtu ticis Staipeknis, kas ir visas bandas galva :DD 8) yo!

Izpriecājieties godam! :)

Anonīms teica...

Turēšu īkšķus, lai vinnējat! ;) :*

m.n.k.p. teica...

man gan liekas, ka ja tu brauktu, tad lomas tiktu iedalītas nedaudz citādāk :p

bet labi...lai nu būtu...tu esi bandas galva :p :D

paldies ilzis :*

ance teica...

buča katrai LV meitenei :*

stormijs teica...

haha, man patika piebilde - nebuus jaapaargjeerbjas :d