14 novembris, 2008

wapadadīdā!

nu, jā...laikam tas bbols aizņem mazliet vairāk laika nekā šķita, ka būs un tagad arī sākās "projektiņš", kas aizņems mazliet vairāk laika, izmeklēšanas, prātošanas un piepūles kā pārējie...brīvdienas aizmirstam, jo darbi jāpadara...treniņu aizmirstam, jo jāizmanto papildus lekcija, kuru pasniegs viespasniedzējs...spēli aizmirstam, jo pagājušonedēļ jau palaidu garām kultūras vēstures lekciju. zinu, ka garlaicīga, bet neko darīt...studijas pirmās..

zinu dīvaini, bet bbols tā palēnām piezogas un iezogas tajā sajūtu nostūrī, ka sāk patikties arvien vairāk...dīvaini..
negribās jau teikt, bet ļoti iespējams, ka nav kas dzenā tā pa īstam, bet viss atkarīgs no tavas iniciatīvas..kā arī mazāk situāciju, kur kāds ļoti kritizē.. varbūt slikti tiem cilvēkiem, kuri domā, ka spēlē super labi, kad patiesībā tā nav, bet domāju ka manā gadījumā par paškritiku nebūtu jāsūdzās...nekad neesmu domājusi, ka spēlēju pietiekami labi, cik varētu...vnm var labāk un vajag!!

ir palicis tieši viens mēnesis līdz atkal mājas...tikai 4 nedēļas...ja katra paskries tik ātri kā šī, tad problēmu nebūs :D

čava! lauma mēģina pārvarēt slinkumu un sākt ienirt uzdevumos ;)

4 komentāri:

agn teica...

es šodien spēlēju skolas komandā un gāja - slikti :D 5 mēnešu nekā nedarīšana ir iesūnojusies manī tā pamatīgāk :D bet man tieši otrādi - tas b-bols sāk apnikt pārāk ļoti, jo tizlošanās ņem savu. bet es savā gadījumā uzskatu, ka tas ir labi, ja mana basīša mīlestība noplok, jo tad mani ceļi uzdzīvos :D

pārak bieži sanāk tā, ka brīvdienās ir jāmācās. tādos gadījumos mēs kojās 7dienas vakarā vai 1d vakarā [atkarībā, kad atbraucam] skatāmies filmas līdz nakts vidum :)

m.n.k.p. teica...

īstenībā man liekas, ka tev taisnība par to bbola mīlestību :D...ceļi tiešām priecātos :D

bet filmu skatīšanās līdz nakts vidum tiešām nepalīdz...zinu kā pēc tam nākamajā dienā...

Anonīms teica...

Par Ziemassvētku dāvanām nedomā.
Tu pati būsi labākā dāvana.
Degunu gaisā un turies.

Starp citu jaunā profīla bilde nav... Varbūt paskaties ko krāsaināku!

m.n.k.p. teica...

:p nu, forši! man bilde patīk :p

bet kkas jau ir jāatved..., bet nav ne jausamas ko vest :D