16 novembris, 2008

ancei 18!

tik tikko kā noskatījos "Ancei 18!" filmiņu, kuru mēs sūtījām ancei pirms jau 2 gadiem :o viens foršs video! superīgas! jūs vnk esat superīgas! sajutos kā mazliet mājās :)

kā es gribu jūs satikt!!!! un pamēģiniet tikai neatrast laiku :p neiesiet uz lekcijām :D vai arī otrs variants brīvdienās vnk negulēsiet ;)

bernāte jau man apsolīja piparkūku cepšanu...tik jāatrod brīvprātīgais pie kura mājās :D

a, kāpēc pie manis ne? :) protams, ja vecāki atļaus....pleeeeeeease :)


*noskaties filmiņu kopā ar mani un sajūties atkal bariņā...mūsējā ;)
tici man, būs neizsakāmi forši :)

10 comments:

agn teica...

Ak jel, Lauma!
Es tikko skatījos bildes ar Kolibri meitenēm un nācu uz blogu, lai rakstītu par to kārtējo saviļonojošo ierakstu :D

Piparkūku cepšana būs un arī Vētra jau ir aizlienēta uz šo pasākumu :)

Anonīms teica...

Visu, ko vien vēlies, mīļumiņ.

Mammis.

Anonīms teica...
Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.
Anonīms teica...
Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.
m.n.k.p. teica...

nosatiijos arii video manas dimshanas diena...mu. taas jautriibas, ko likaat man dariit :D

tik forshi!!! :D

laikam vnk taada diena, kas prasaas uznjemt kko jauku...kaa nekaa mees straadaajaam un mums vajadzeeja atpuusties :)

*paldies mammis :*

agn teica...

Nost ar depresijām! Lai dzīvo krāsas un dzīvesprieks!

stormijs teica...

hei 22. Vai 23. Pie manis cepam kuukas :)

Anonīms teica...

man labāka ideja- cepam piparkūkas un pārēdamies mandarīnus!! izklausās jautri,ne?? :D

mosis

m.n.k.p. teica...

jā! daram tā :)
daram ko vien vēlaties ;)

Anonīms teica...

tā ances filmiņa vnm liek pasmaidīt :) es šad tad paskatos :D

jāāā piparkūkām un mandarīniem!!! :)*

p.s. 22 ;)

eliina :)